Tarkkaa tietoa on mahdoton määritellä.
Mutta jos saat kilon kattilaan painetta niin lähelle 2x tehot sieltä pitäis tulla, teoriassa ainakin.
VooDoo kirjoitti:ahtimellahan saadaan nelarista niin paljon irti kun alakerta kestää
Tarkkaa tietoa on mahdoton määritellä.
Mutta jos saat kilon kattilaan painetta niin lähelle 2x tehot sieltä pitäis tulla, teoriassa ainakin.
Hessu89 kirjoitti:Onhan noita pyöriä turbotettu remmillä ja pakoahtimilla muttahan ensimmäinen asia että saa tekniikan kestämään ahtoja eli tiiviste teräs kestävämmät kannen pultit työstetyn ventiilit takomäntiä alakerran runko laakerit kannattaa vahvistaa ehdotan väli jäähdytintä ja Hukka porttia! ilman hukka portia luultavammin rikot ahtimen (takaisin tulevan ahto paineen takia joka rikko turpon siivet) sitten öljy puoli et öljyn lauduttimilla (autossa) saadaan turbon voitelua
enemänkin tiedän auton ahtamisesta kylläkin mutta toivottavasti autaa jotain rakentajaa nämä tiedot
Hessu89 kirjoitti:Ilman hukka portia luultavammin rikot ahtimen (takaisin tulevan ahto paineen takia joka rikko turpon siivet).
Tume34 kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, että mistä saa CX:än turboja noin halvalla? Tai mistä ylipäätään niitä saa?
Iski tässä vain ajatus, että olisi mielenkiintoinen koittaa "päivittää" tuo cexy turbomalliseksi .
Sergey kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, että mistä saa CX:än turboja noin halvalla? Tai mistä ylipäätään niitä saa?
Iski tässä vain ajatus, että olisi mielenkiintoinen koittaa "päivittää" tuo cexy turbomalliseksi .
No ruottista saa koko koneen yksityiseltä 500¤, liikkeistä vähä kalliimmalla... Jokatapaukses joutusit ostaa turbon, ruiskusysteemin ja sytytyksen.
Hessu89 kirjoitti:en kyl moottori pyörän turbottamisesta tiedä mutta Talli porukan kans ollaan näit turboja pistetty autoihin