Jos jätät kurilaipan alas, ei nouse. Jos laitat laipan yläasentoon, lisääntyy kulutus reippaasti.Blacksmith kirjoitti:Nouseeko bensankulutus radikaalisesti jos laittaa tehtaan TT-putken muttei ravea?
Esajuppeli kirjoitti:Jos jätät kurilaipan alas, ei nouse. Jos laitat laipan yläasentoon, lisääntyy kulutus reippaasti.Blacksmith kirjoitti:Nouseeko bensankulutus radikaalisesti jos laittaa tehtaan TT-putken muttei ravea?
Tehoa on 7800rpm asti yhtä paljon kuin TT:ssä. Minulla oli RAVEn vaijeri poikki (eli laippa alhaalla), 7800 jälkeen on reippaasti laimeampi kuin TT, mutta parempi kuin vakio. Oikeilla säädöillä tehollisia kierroksia n. 9000-9500 asti, tehoa pitäisi olla suunnilleen 20-22 heppaa. TT:ssä n. 28 takarenkaalta.Blacksmith kirjoitti:Esajuppeli kirjoitti:Jos jätät kurilaipan alas, ei nouse. Jos laitat laipan yläasentoon, lisääntyy kulutus reippaasti.Blacksmith kirjoitti:Nouseeko bensankulutus radikaalisesti jos laittaa tehtaan TT-putken muttei ravea?
Entä tehot jos jätän laipan alas?
Engram kirjoitti:Rupesin tuossa kartoittamaan TT-projektia vähän tarkemmin ja tutkin tuota pyörää, ja huomasin, ettei pari asiaa täsmää.
Vasemmalla puolella rungossa kun on se tarra, jossa on moottorin osat lueteltu, niin pakoputki pitäisi olla ZD41019 tai ZD41020, mutta pakoputkesta löytyy merkintä ZD41021. Tietääkö joku, onko tämä TT-putki?
Yritin etsiä tietoa netistä, mutta en löytäny TT-putken mallinumeroa vai mikä ikinä onkaan. Änkän ainoastaan, ja se minulla on vakio nähtävästi.
Engram kirjoitti:Rupesin tuossa kartoittamaan TT-projektia vähän tarkemmin ja tutkin tuota pyörää, ja huomasin, ettei pari asiaa täsmää.
Vasemmalla puolella rungossa kun on se tarra, jossa on moottorin osat lueteltu, niin pakoputki pitäisi olla ZD41019 tai ZD41020, mutta pakoputkesta löytyy merkintä ZD41021. Tietääkö joku, onko tämä TT-putki?
Yritin etsiä tietoa netistä, mutta en löytäny TT-putken mallinumeroa vai mikä ikinä onkaan. Änkän ainoastaan, ja se minulla on vakio nähtävästi.
hosuli kirjoitti:No ihan oikeesta teharista tässä nyt puhuin. Eli miks se tehari ottaa "paremman piikin" mikä ero sillä muka on tuohon vakio pönttöön? muu kun että vähän eri pellistä valmistettu.