Voiko muka mikuni saada noin halvalla ? Onks tässä ny jotain jekkua ? tai enkö vaan tiedä joka hyvin todennäköstä.
Jos on iha normi 22mm kaasari ni kai tuommone rokkais paremmi mu hyosungis.
edit. Vakiona vissiin 18mm kiihdytyspumpulline kaasutin.
MSJD kirjoitti:Siis jos tarkotat puristuspainetta, niin venttiilit joko kantaa/paskana tai männässä reikä.
MB93 kirjoitti:Ovaalikurkkuinen muistaakseni, mutta pyöreää kokoa sen 22mm, soikeaa 26mm. Menee se Hyosungiinkin jos siinä on samanlainen laippakiinnitys.
Sehän siinä huono juttu onkin kun ei ole vielä kunnolla säädöissä, Englannista kun tilasin niin ei ollu OORacingilla varastossa isompaa tk-suutinta ku 17,5 (vakio 15), 20-25 pitäis olla tk:lle sopivat, pääsuutin väliltä 100-105 (vakio 95).
Kerro mitkä mitat tartteet niin voin katella jos intoa riittää.
MSJD kirjoitti:Kannattaa nyt avata kuitenkin ensin. Ja katos muuten sitä ennen venttiilin välykset.
Clutch kirjoitti:MB93 kirjoitti:Ovaalikurkkuinen muistaakseni, mutta pyöreää kokoa sen 22mm, soikeaa 26mm. Menee se Hyosungiinkin jos siinä on samanlainen laippakiinnitys.
Sehän siinä huono juttu onkin kun ei ole vielä kunnolla säädöissä, Englannista kun tilasin niin ei ollu OORacingilla varastossa isompaa tk-suutinta ku 17,5 (vakio 15), 20-25 pitäis olla tk:lle sopivat, pääsuutin väliltä 100-105 (vakio 95).
Kerro mitkä mitat tartteet niin voin katella jos intoa riittää.
Jooh mittailin ni siin oliki 26mm Hyosungin oma kaasutin.
Syö soppaa iha perkeleesti jotain +6litraa ku ajan aina jottai 80km/h kolmosella tai nelosella. Et kannattasko vaihtaan toho 22mm mikunii. Mite noita kulutuslukuja ilmotetaa tai mil perusteel ne mitataa ? ku pitäs 2-4litraa syyä maksimissaa mut onko se sit aina sitä rajotuste mukaa ajelua. Täällä landellaha niitä ei tartte noudattaa ku lähin poliisilaitos 40km päässä ja muutenki.