Peku96 kirjoitti:Mikäs olis paras tehari detsiin johtokikan kanssa, ylävetonen putki, tulis vähän huippuja, mutta kiityykin, aikalailla ylävetonen, dep olis muutenki nätti, missä kierroksilla pyörii depin/arrowin tehoalue? Ja mimmoinen kinnitys depissä on pyttyyn, kattoin et oli jousilla, mut onko kuvat suuntaa antavi?
Itellä oli DEPpi viime kesänä niin kyllä tykkäsin, ihan hyvin kulkee perus teharideeteeks. Kiinnitys on pultilla ihan niinku vakioputkessa.
Settis kirjoitti:Kohtapuoliin alkais kevarikortti poltteleen taskussa, niin tuo dtn hankkiminen ois aikeissa, joten ajattelin kysyä että miten pitkä männänvaihto väli on athenan 125 pytyssä? Ja vielä että paljonkos dt:nne yleensä kuluttavat, tietenkin ypvs käytössä?
Eiköhän se vaihtoväli oo aika sama mitä ihan orkkispytyllä ja männällä.. Jos huolella lämmittää koneen ennen ajoo ja ei mitää hirveetä rääkkii niin kyllä sillä se 15tkm pitäs päästä
Kulutus on mun palikoilla matka-ajossa 5.5L/100km ja vähä vauhdikkaammassa ajossa 8-9L
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !