Nokkaketjulla on automaattinen kiristäjä, ei tarvii ite kiristellä.
Venttiilit, imu 0.10mm ja pako 0.20mm, säädetään kylmänä.
Ensimmäisenä vaihda uusi tulppa, ei iridiumia. Onhan kaasarin säädöt kunnolla kohdallaan?
Kolaus tulee startin vapaakytkimestä kun kone stumppaa kesken käynnistyksen. Stumppaamisen syy on yleensä huonossa tulpassa tai sitten säädöt ei ole kohdallaan. Toinen syy on joillain 180 pytyillä turhan korkea puristussuhde jolloin startti alkaa kyykkäämään, tämä ei ole riesana Athenan eikä Malossin pytyissä. Jos startin kytkimen rullien jouset on kuoleentuneet tai startin kytkin kulunut, silloin se tekee herkemmin tätä kolahtavaa takapotkua. Aikansa kun se tekee kolauksia niin startin kytkin hajoaa, uusi maksaa reilu satasen ja käytetty 60€
Startin kytkin on helppo vaihtaa, vaatii vauhtipyörän ulosvetäjän, momenttiavaimen ja kampiakselin mutteria aukaistessa pannan tai kiristysraudan että saa pidettyä vauhtipyörästä kiinni.