Honda CBR 125 viritys/tekniikka

Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 21.4.2013 23:17

Janzui kirjoitti:
Vam0s kirjoitti:Tuota sellasta kyselisin että miksi tuosta kytkin kahvasta tulee hirveän kimeä ääni kun vetää sisään ja saako tota jotenkin "löysemmäks" kun nytten saa vaikeesti 2 sormella vedettyä sisään.. olisi hyvä jos saisi yhellä kytkimen sisään niin ei olisi aina hirveetä sähläystä ennen keulimista :D

Todella kevyt ton kytkimet pitäis olla, mulla menee yhdellä sormella heittämällä.. Koitappas öljytä vaijeri jos vaikka auttaa, jos kerta lähtee kimeä ääni kun vetää sisään niin kenties raapii jossain kohdin..?


Nooh pitänee huomenna tallissa öljytä se,,
On pirun rasittavaa ja sormeen tulee kovettumat kun harjottelee keulimista niin pitää aina kahdella vetää sisää sitten siitä jännästi toinen pois että pitelee yhdellä sitä kytkintä :D
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 24.4.2013 20:22

Hah! Empäs öljynnyttkään vaan löysäsin vaan sitä kun siinä on sellanen kytkimen "jäykkyys" säätö ruuvi :lol:
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 30.4.2013 18:48

Mahtaiskohan tämä suutin mennä tuohon 05 kaasariin?

http://www.mc-scatter.com/crossi-enduro-osat-polttoainejarjestelman-osia-suuttimet-keihin-keihin-pieni-pyorea-suutin-koko-p-6236.html

Minkä kokoinen suutin tähän nyt kannattais laittaa kun vaihdoin Pipercross tötterö version ja änkän pilli on porattu?

Pätkii 5-6Krpm eli käy aivan liian laihalla.
Viimeksi muokannut Vam0s päivämäärä 1.5.2013 12:32, muokattu yhteensä 1 kerran
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 0meGa » 1.5.2013 9:27

no sitä on aika paha sanoa millanen on sopiva. Sun täytyy vaan kokeilla. Dynojetin sarjalla todennäkösesti toimis mutta tulee kalliiks :D
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 1.5.2013 12:35

0meGa kirjoitti:no sitä on aika paha sanoa millanen on sopiva. Sun täytyy vaan kokeilla. Dynojetin sarjalla todennäkösesti toimis mutta tulee kalliiks :D


Lähinnä meinasin tota suutinta kierteiltään. 125 kokosen tuohon pistän, mutta se että osaa sitten ostaa oikean leveydeltään.
DimaCbr
Pyörä:
Honda CBR 125R 2006
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.5.2013 17:41
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut DimaCbr » 6.5.2013 17:53

Hellooo porukat oisko kellään suositeltavaa mitä änkkää kannattaisi hankkia Cbr:räään 2006 et ois hienommat ääänet ja tälläset ;) Kiitoss
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 6.5.2013 20:03

DimaCbr kirjoitti:Hellooo porukat oisko kellään suositeltavaa mitä änkkää kannattaisi hankkia Cbr:räään 2006 et ois hienommat ääänet ja tälläset ;) Kiitoss

Vakiosta pilli pois ja vaikka tyhjennä samalla.
DimaCbr
Pyörä:
Honda CBR 125R 2006
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.5.2013 17:41
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut DimaCbr » 9.5.2013 20:50

Onko mtn sanottavaa jos pistäää tälläiseisen kun: Sylinterisarja CBR125R 2004 2006 166cc Onks mtn huomioivaaa ??? Kiitos etukäteen
kimsson
Pyörä:
Honda CBR 125R -06
Liittynyt:
8.1.2011 17:45
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut kimsson » 12.5.2013 23:06

DimaCbr kirjoitti:Onko mtn sanottavaa jos pistäää tälläiseisen kun: Sylinterisarja CBR125R 2004 2006 166cc Onks mtn huomioivaaa ??? Kiitos etukäteen


Isonna suutinta, eikai niissä muuta ole. Kiinni vaa ja ajoa
Janzui
Liittynyt:
21.8.2011 18:34
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Janzui » 12.5.2013 23:59

DimaCbr kirjoitti:Onko mtn sanottavaa jos pistäää tälläiseisen kun: Sylinterisarja CBR125R 2004 2006 166cc Onks mtn huomioivaaa ??? Kiitos etukäteen

Itsellä löytyy Athenan 170cc (sisältäen uuden polttoainekartan ruiskuun), ja voin suositella. Vääntöä löytyy ihan eritavalla, erityisesti alaväännön osalta. Tehoa tulee jonkin verran lisää, ei kuitenkaan ilman kannen koneistusta ja ilman uutta nokkaa paljoakaan. Suosittelen kuitenkin lämpimästi, ihan eri laite ajaa ;)
Seppokuski69
Pyörä:
Honda cbr 125 r 2011
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
13.5.2013 0:47
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Seppokuski69 » 13.5.2013 0:55

Ostin tollasen honda cbr 125 r vm. 2011. Oisko mitään neuvoja jolla sais kiihtymään/kulkemaan? Mitä kuristuksia pyörästä löytyy ja kannattaako laittaa joku tehari änkkä? Kiitos jo etukäteen :)
Surmo
Pyörä:
Cbr
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.5.2009 8:04
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Surmo » 13.5.2013 19:09

Mistäs kannattais 170cc sylinterisarja tilata ja meneekö vakiokansi siihen? -04
lepis
Liittynyt:
15.4.2013 20:13
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut lepis » 14.5.2013 15:14

Voisko joku selitellä että miten tuo separin venttiilien säätö tapahtuu? onko palasäätö vai saako ne ihan normaaleilla työkaluilla säädettyä. Pitäs säädellä ku nakuttaa tyhjäkäynnillä ja entinen omistaja ei varmaan koskaan ole nuita säätänyt, pyörällä ajettu sen 33 000km että alkas olla jo kovastikki säädön tarpeessa.
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 0meGa » 14.5.2013 15:57

Tarviit semmosseet liuskat, joilla säädät. Maksaa about 50e jos käytät ihan merkkiliikkeessä
DimaCbr
Pyörä:
Honda CBR 125R 2006
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.5.2013 17:41
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut DimaCbr » 14.5.2013 17:21

Miten kurit poistetaan 2006 cbr ? Voisko kukaa selittää sen sellai hienosti ku itellä ei oo mtn hajuu xD ??? Kiitti etu kätee