tässä kuvaa imukaulasta kaasarin kanssa , laadusta vastaa nokia c7....
_rieska_ kirjoitti:Kokeiltu on yz 125 arrowilla. On aika erikoinen yhistelmä, kun ei kauheesti oo vääntöä ja tehot on jossain hiukan hukassa, persdynossa on tehokas varsinkin kun kilisee nätisti (vois melkein ottaa ja viimeistellä ja kokeilla nykyisellä kokoonpanolla). Mulla löytyis se yz pilli vieläkin siitä kyllä puuttuu loppupilli ja alkukäyrä on toteutukseltaan aika erikoinen. Näppärän näköisen imukaulan oot väsännyt, onko tuossa millä toteutettu kiinnitys (joku kumi?) . Jos tehoa haluat niin tee putki itse tai osta valmis tehari joka vetää ylhäältä, nuo toisista pyöristä otetut ei oikeen natsaa mitoiltaan eikä tehoiltaan. Jos jostain saat yz portmapin niin voit verrata pyttyjen eroja ja yhtäläisyyksiä ja sitten päättää kannattaako nähdä vaivaa muokata sellaista detsiin.
piilorasva2 kirjoitti:_rieska_ kirjoitti:Kokeiltu on yz 125 arrowilla. On aika erikoinen yhistelmä, kun ei kauheesti oo vääntöä ja tehot on jossain hiukan hukassa, persdynossa on tehokas varsinkin kun kilisee nätisti (vois melkein ottaa ja viimeistellä ja kokeilla nykyisellä kokoonpanolla). Mulla löytyis se yz pilli vieläkin siitä kyllä puuttuu loppupilli ja alkukäyrä on toteutukseltaan aika erikoinen. Näppärän näköisen imukaulan oot väsännyt, onko tuossa millä toteutettu kiinnitys (joku kumi?) . Jos tehoa haluat niin tee putki itse tai osta valmis tehari joka vetää ylhäältä, nuo toisista pyöristä otetut ei oikeen natsaa mitoiltaan eikä tehoiltaan. Jos jostain saat yz portmapin niin voit verrata pyttyjen eroja ja yhtäläisyyksiä ja sitten päättää kannattaako nähdä vaivaa muokata sellaista detsiin.
¨
No Yz putki ottaa piikin 11 tuhannessa... detsi kiertää noin 12500 vakiolla...
Edit: ja siis kaasarihan tulee kumiletkulla kiinni tiiviisti tuohon imukaulaan.. , haittaako paljon kun tuossa imukaulassa ei ole sitä virtaus "juttua" mikä uppoaa läppien sisään anteeks mun epämääräset selitykset...
EDU96E kirjoitti:Mikä hitto on tuo imukaulaan tuleva anturi? "boost bottlen" edessä oleva joku johto, mikä menee imukaulaan, mitä virkaa sillä on?