Yamaha DT viritys/tekniikka

miikkk
Pyörä:
Yamaha DT 125R -91, Yamaha YZ450F -07
Liittynyt:
25.7.2010 23:54
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut miikkk » 20.7.2012 21:29

paljo tullu maksamaa teillä detsin pytyn korotus+ kannen lasku ? ja mitä palikkaa lyyä kiinni että saa tehoja kunnolla irti ja pellaa kunnolla.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 20.7.2012 22:12

Riippuu paikasta. Jotkut paikat tekee molemmat muutamaan kymppiin ja jotkut paikat saattaa pyytää muutaman kympin molemmista operaatioista.
Jos lähet näkeen vaivaa oikee ton dt:n virittämisen kanssa eikä mitään bolttis osaa, nii hommaa suoraan sitte joku vanha yz kone ja sen mallailet paikalleen.. pääset vähemmäl vaival ja halvemmal + saat tehoo enemmä :)
miikkk
Pyörä:
Yamaha DT 125R -91, Yamaha YZ450F -07
Liittynyt:
25.7.2010 23:54
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut miikkk » 21.7.2012 0:48

emmää mittää tykkiä oo aatellukkaa tehä, kuha sais perkele sen verra irti että ei jää jalakoihi. ku meinaa vähä laiskalta tuntua ku ei oikee muuta viriä ku kotkan putki sommiteltu ja vakiokaasari. nii mitä palikkaa te ootte lyöny ton pytynkorotuksenkans? minkäkokosta kaasaria ? mitä putkia ? vakioilimanputsarinkans?
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 21.7.2012 1:08

Pakko kysyy mut jaksaako ees vetää kunnolla piikille kotkan putken kanssa.
No hyvät virit dt:eeseen ois varmaanki...
Dellorto 32
Boyesen läppikset
Dep tai vanhan mallin Arrow
Vähän lyhyemmät välit ni et jää jalkoihin husselle.
Osta vaikka sitte 170cc kanssa jos rahat riittää.. sen kanssa tosin +34mm kaasutinta et saa potkua ulos.
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut juvee_ » 21.7.2012 7:36

Ei oo kyllä kotkan putki hyvä ratkaisu jos ei ole muuta viritystä, tehoalue ihan liian korkeella :D Niin se tahtoo mennä vähä tuon pyttykorotuksenki kanssa, se 2mm korotus on aika paljon :eek:
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
miikkk
Pyörä:
Yamaha DT 125R -91, Yamaha YZ450F -07
Liittynyt:
25.7.2010 23:54
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut miikkk » 21.7.2012 11:26

joo eihä tuo tunnu vetävän loppuu asti. mutta mite tuo pytyn korotus, suositteletteko? :)
Tartso
Liittynyt:
5.5.2012 9:33
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Tartso » 21.7.2012 12:35

Minkä kokoista kaasaria suosittelette 180cc koneelle?
piilorasva2
Pyörä:
Yamaha DT125R , Rexfelgen smotot || Polini xp4
Paikkakunta:
Ketsola Hoodz || Kotka
Liittynyt:
23.1.2012 19:58
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut piilorasva2 » 21.7.2012 12:44

Tartso kirjoitti:Minkä kokoista kaasaria suosittelette 180cc koneelle?


36mm+ ja sen mukanen imukaula ja läppärunko
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 21.7.2012 15:46

Mun mielestä 34mm ois ihan sopiva 180cc pytylle. Varsinkin kun sulla taitaa olla niitä wanhoja detsejä kun kerran 180cc, niin siihen riittäis varmaan 32mm.
piilorasva2
Pyörä:
Yamaha DT125R , Rexfelgen smotot || Polini xp4
Paikkakunta:
Ketsola Hoodz || Kotka
Liittynyt:
23.1.2012 19:58
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut piilorasva2 » 21.7.2012 17:13

_rieska_ kirjoitti:Mun mielestä 34mm ois ihan sopiva 180cc pytylle. Varsinkin kun sulla taitaa olla niitä wanhoja detsejä kun kerran 180cc, niin siihen riittäis varmaan 32mm.


No mul on 125cc toi kaasari(36) ja ihan naukuu..? kulutuskin siedettävä.. ei ehkä optimaalisin mutta toimii :lol:
vesbeli
Pyörä:
Honda F4i, Suzuki Rm125 ja Monkey
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
5.2.2012 16:37
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut vesbeli » 21.7.2012 23:38

Onko muilla ollu dt lämpöjen kan onkelmia? koska mulla on keittäny joskus aikasemmin ja nyt hajottikannentiivisteen.Kun avaa syylärin korkin niin rupee lirisee jäähytysneste ulos. mistä saa alkuperäsiä kannentiivisteitä? ja voiko alapääntiiviste mennä siinä samalla?
Stunttausta
http://www.youtube.com/watch?v=_XbzsnLE_74
http://www.youtube.com/watch?v=F7moslBXRTo
piilorasva2
Pyörä:
Yamaha DT125R , Rexfelgen smotot || Polini xp4
Paikkakunta:
Ketsola Hoodz || Kotka
Liittynyt:
23.1.2012 19:58
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut piilorasva2 » 21.7.2012 23:49

vesbeli kirjoitti:Onko muilla ollu dt lämpöjen kan onkelmia? koska mulla on keittäny joskus aikasemmin ja nyt hajottikannentiivisteen.Kun avaa syylärin korkin niin rupee lirisee jäähytysneste ulos. mistä saa alkuperäsiä kannentiivisteitä? ja voiko alapääntiiviste mennä siinä samalla?



Yamaha centeriltä saa alkuperäisiä kannentiivisteitä..., ja tuskin menee? :eek:
vesbeli
Pyörä:
Honda F4i, Suzuki Rm125 ja Monkey
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
5.2.2012 16:37
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut vesbeli » 22.7.2012 0:18

http://www.mc-scatter.com/product_info. ... AsbmaBacQ9
käyköhän tää?
Stunttausta
http://www.youtube.com/watch?v=_XbzsnLE_74
http://www.youtube.com/watch?v=F7moslBXRTo
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 22.7.2012 12:25

No mitä siinä lukee? :D
On kyl suolasen hintane ku yambitsist saa postien kanssa 30e täydellisen tiivistesarjan.
-JJari-
Pyörä:
Suzuki S1 Supermoto/Usd (EX)/Honda monkey/Yamaha Dt 125cc
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
14.2.2009 10:56
Re: Yamaha DT:n viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -JJari- » 22.7.2012 15:30

hei mitenkäs on kun tuli ostettua purkuosista detsiin kiksin mekanismi ja siitä on se muovi sulanut eli haittaako mitään vai hommaanko uuden sen muoviosan siihen?