Esim kanteen on saanu pistää aikaa joku viikonverran (jokailta kaivellu..)
VooDoo kirjoitti:jepjep, mulla kesti n.5min per venttiili.
Ovat rosteriventiileitä, niin alkavat kiiltämään helpommin ku normi teräs venttiilit.
Ei tuo tosiaan kauaa kestä jos tietää mitä on tekemässä. Ja hiekkapuhaltaminen jättää karkean pinnan, johon karsta tarttuu.
Mutta kukin tehkööt niinkun haluaa.
Lasikuulapuhaltaminen ehkä kävis, mutta silläkin saa seetipintaa varoa aika paljon.
Lisää kuvia aiheesta on http://voodoon.dyndns.org/rojektit/riesa ..muummuassa vähän pakosarjan mallailua ja kunnon kansipahvista vähän kuvaa (kuparia, vedellä leikattu)
Willeeeh kirjoitti:Viljo|| kirjoitti:no kun näistä turboista puhutaan, ni ketkä vaan on motot.net hubilla niin lataatte seuraavan nimisen tiedoston:
499hp Suzuki Hayabusa (Ghostrider - over 250mph!!)
Siinä on meinaa busassa melekoset pörinät.
Sama kaveri tässäkin.
Poona kirjoitti:Kyösti on äijä. Uudes traileris ajellaan bussilla myös lujaa, Kattokaas nopeusmittaria. : http://video.google.com/videoplay?docid ... 7080974906
Singlenä kewlimisen maailmanennätys 345km/h. On muuten myynnissäkin, tais olla joku 16000¤
Likvidi kirjoitti:Kun täälä näistä nelari piikkisten turbottamisesta puhutaan niin laitan oman projektini tänne kans.
Honda Varadero johon tulee 2x pienkoneen turboa ja ne löytyy hyllystä. (vielä kun jaksaa vain ottaa koneen irti ja asentaa) Mitään kaasaria ei tule, vaan siihen on tulossa ruisku niin ei tarvitse kaasarin kanssa pelleillä kun on omasta mielestä helpompi säätä ruisku kuin joku kaasari. kansia on sen verran avarrettu että ei tarvitse käyttää enää missän pajalla ja ne on myös käytetty mahdollisten tehojen lisäyksien toivossa virtauspenkissä... Laitan kuvia projektista heti kun alkaa honda olemaan siinä kunnossa että sitä kehtaa näyttääkkin. Ja lisäyksenä vielä että hondassani on 170cc pytyt et luulis potkivan tarpeeksi turboille asti. Ajettavuudesta en tiedä projektin jälkeen mut sama se kun tehoo löytyy tarpeeksi, kun on tuo vara vähän laiska nykin...