.jpg kirjoitti:Miten sais derbi gpr:rän kulutukset pienemmäks kun vie lähemmäs 10l sadalla. On nyt tt tyhjällä vakio putkella. Kuinka paljon enemmän veisi vielä teharilla? Ja onko tuo tehari nyt hintansa väärti ?
Griffith kirjoitti:.jpg kirjoitti:Miten sais derbi gpr:rän kulutukset pienemmäks kun vie lähemmäs 10l sadalla. On nyt tt tyhjällä vakio putkella. Kuinka paljon enemmän veisi vielä teharilla? Ja onko tuo tehari nyt hintansa väärti ?
Parhaiten saa muuttamalla ajotapoja... Tietysti jos käy liian rikkaalla, niin säätää laihemmalle.
Mutta mitenkäs kannattaisi toteuttaa 07 Hussen tuorevoitelun käytöstä pois otto? Näyttää ettei öljyt häviä sieltä säiliöstä ja alkaa huolestuttaa...
Ei vaikuta ainakaan tuossa sun esimerkkitapauksessa, tapauksissa joissa vaimennin tekee osansa putken vastapaineisiin/kuristus sijaitsee vaimentimessa, voi olla vaikutusta^HooPee^ kirjoitti:vaikuttaako änkän vaihtaminen oleellisesti 2-tahtisen säätöihin? kurillinen putki siis kyseessä.. Eli A1 putkeen vaihtaa esim. teharin änkän..
Kyseessä on siis 2T pyörä? Mihkä väliin oot tinannu mesen putkea? Jollei heikentynyt suorituskyky haittaa kohentuneen ulkonäön ohella, niin jatka samaan malliin. Jos taasen pitäs tehojakin saada irti, niin suosittelen perehtyyn 2tahtisen toimintaan ja viritykseen.Veitsi kirjoitti:Ite menin vetäseen oman putkeni rälläkällä poikki ja hitsaan tilalle mersun putkea.
...et jos se siihen olis kumminkin vaikuttanut?
Mikko* kirjoitti:Kyseessä on siis 2T pyörä? Mihkä väliin oot tinannu mesen putkea? Jollei heikentynyt suorituskyky haittaa kohentuneen ulkonäön ohella, niin jatka samaan malliin. Jos taasen pitäs tehojakin saada irti, niin suosittelen perehtyyn 2tahtisen toimintaan ja viritykseen.
Veitsi kirjoitti:Mikko* kirjoitti:Kyseessä on siis 2T pyörä? Mihkä väliin oot tinannu mesen putkea? Jollei heikentynyt suorituskyky haittaa kohentuneen ulkonäön ohella, niin jatka samaan malliin. Jos taasen pitäs tehojakin saada irti, niin suosittelen perehtyyn 2tahtisen toimintaan ja viritykseen.
2-tahtihan se. Mersun putkea laitoin siihen paisarin jälkeen, mistä lähtis normaalistikin se putki änkälle. Tosin tää aukko tais muuttaa muutaman sentin paikkaansa ja hieman kaventua alusta. No eipä tuo sillai tunnu, kiihtyy niin perkeleesti vieläkin, mutta huiput on jämähtänyt siihen karvan vajaa 130 km/h
Mutta, mutta..tilasin uuden(purku) alkuperäisputken, jolla voi hieman koitella onko vaikutusta.