2T viritys ja tekniikka

JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 26.4.2009 22:06

Ei saa, se on vanhempiin ilmajähytessuihin.
tohmassi
Liittynyt:
25.12.2008 15:41

ViestiKirjoittanut tohmassi » 1.5.2009 11:25

Tollaseen kawasaki kdx pitäs saada viritysosaa mistäs siihen sais teharin ostettua ja mikä ois hyvä? entä minkävuotisen kawasaki kx 125 pytty menee kdx:ksää entä saako siihen isompaa pyttyä kun toi 125?

ja kertokaas nyt samalla paljon tolla sais hevosia irti ja et mitkä viri kamat siihen ois hyvät?
.jpg
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
25.6.2008 20:36

ViestiKirjoittanut .jpg » 2.5.2009 23:17

Miten sais derbi gpr:rän kulutukset pienemmäks kun vie lähemmäs 10l sadalla. On nyt tt tyhjällä vakio putkella. Kuinka paljon enemmän veisi vielä teharilla? Ja onko tuo tehari nyt hintansa väärti ?
Griffith
Pyörä:
DT 125 X '07
Paikkakunta:
Esbo
Liittynyt:
19.8.2007 19:39

ViestiKirjoittanut Griffith » 3.5.2009 3:30

.jpg kirjoitti:Miten sais derbi gpr:rän kulutukset pienemmäks kun vie lähemmäs 10l sadalla. On nyt tt tyhjällä vakio putkella. Kuinka paljon enemmän veisi vielä teharilla? Ja onko tuo tehari nyt hintansa väärti ?


Parhaiten saa muuttamalla ajotapoja... Tietysti jos käy liian rikkaalla, niin säätää laihemmalle.

Mutta mitenkäs kannattaisi toteuttaa 07 Hussen tuorevoitelun käytöstä pois otto? Näyttää ettei öljyt häviä sieltä säiliöstä ja alkaa huolestuttaa...
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.5.2009 16:35

.jpg kirjoitti:Miten sais derbi gpr:rän kulutukset pienemmäks kun vie lähemmäs 10l sadalla. On nyt tt tyhjällä vakio putkella. Kuinka paljon enemmän veisi vielä teharilla? Ja onko tuo tehari nyt hintansa väärti ?


kenties ei oo pakoaukonsäädin säädöissä, tai sitte aivan liian raskas kaasukäsi.
^^KTM^^
Liittynyt:
4.2.2009 21:36

ViestiKirjoittanut ^^KTM^^ » 6.5.2009 10:34

Griffith kirjoitti:
.jpg kirjoitti:Miten sais derbi gpr:rän kulutukset pienemmäks kun vie lähemmäs 10l sadalla. On nyt tt tyhjällä vakio putkella. Kuinka paljon enemmän veisi vielä teharilla? Ja onko tuo tehari nyt hintansa väärti ?


Parhaiten saa muuttamalla ajotapoja... Tietysti jos käy liian rikkaalla, niin säätää laihemmalle.

Mutta mitenkäs kannattaisi toteuttaa 07 Hussen tuorevoitelun käytöstä pois otto? Näyttää ettei öljyt häviä sieltä säiliöstä ja alkaa huolestuttaa...


Koita sekoittaa tankillinen 3 % bensaa ja katto savuuttaako aivan maharottomasti...
^^KTM^^
Liittynyt:
4.2.2009 21:36

ViestiKirjoittanut ^^KTM^^ » 6.5.2009 10:37

Minkälaisia kuristuksia noihin tämän vuoden Husqvarnan sm 125 on laitettu?
Husqäijä
Liittynyt:
6.5.2009 9:26

ViestiKirjoittanut Husqäijä » 6.5.2009 14:40

Tämä juttu ei liity ehkä tänne mutta miten on kun saan husqvarnani käyntiin mutta pysyy vain heikosti ryypyllä ja jos päästä ryypyn niin sammuu.. Mistä johtuu? Vuoden ollut kyllä käymättä.. Vanhaa bensaa? Vähän öljyä? Osaako joku kertoa?
Mäxä raider
Pyörä:
Joku pyörä kevääksi.. EX. Aprilia mx 125cc & rx50r
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.4.2006 21:19

ViestiKirjoittanut Mäxä raider » 6.5.2009 15:04

olisko mitään ideaa mikä tos rotaxis nyt on ku hirvee laahausääni tulee alakerrasta.. kuuluu selvemmin kun kiekat laskee ja vasemmal puol(kytkimen puolla). siis joku laakeri varmaan mut olisko hyviä arvauksia mistä laakerista tarkalleen on kyse ku on ajettu 7800km vasta :s eli onks näis jotain tyyppivika laakeria, jotain mikä on monella menny? varastos on kammen laakerit mut ei muita, et tietäis vähän mitä tilailla ettei sit tartte konetta availla ja sit vasta tilata, ku kestää sit taas
Fiftystelija
Liittynyt:
13.9.2005 21:44
Aprilia rs

ViestiKirjoittanut Fiftystelija » 12.5.2009 23:40

Mitä suuttimia suositteletta tt paisarin ja tt ilmanputsarin kanssa rs:ään?
Harizga
Pyörä:
Husse
Liittynyt:
18.7.2008 13:01

ViestiKirjoittanut Harizga » 13.5.2009 14:16

vaikuttaako änkän vaihtaminen oleellisesti 2-tahtisen säätöihin? kurillinen putki siis kyseessä.. Eli A1 putkeen vaihtaa esim. teharin änkän..
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 13.5.2009 15:44

Ite menin vetäseen oman putkeni rälläkällä poikki ja hitsaan tilalle mersun putkea. Kiihtyy vielä hyvin eikä mitään onkelmaa ole ilmennyt.. Vakio änkän tilalle valikoitui hieman spesiaalimpi "minigun" vaimennin. Tällä hetkellä putki on vielä prototyyppivaiheessa, sillä tarkoitus olis jatkaa sitä vielä n. 10 senttiä ja tehä haaroitus kahdelle änkälle. Saa nähä toimiiko sitten enään, kun en ole mitään laskeskellut vaan tehnyt sillai mikä on tuntunu hyvältä. Tosin vikalla vaihteella ei jaksa vetää kuin 7-8 tonnia kiekkaa, et jos se siihen olis kumminkin vaikuttanut?
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 13.5.2009 18:11

^HooPee^ kirjoitti:vaikuttaako änkän vaihtaminen oleellisesti 2-tahtisen säätöihin? kurillinen putki siis kyseessä.. Eli A1 putkeen vaihtaa esim. teharin änkän..
Ei vaikuta ainakaan tuossa sun esimerkkitapauksessa, tapauksissa joissa vaimennin tekee osansa putken vastapaineisiin/kuristus sijaitsee vaimentimessa, voi olla vaikutusta

Veitsi kirjoitti:Ite menin vetäseen oman putkeni rälläkällä poikki ja hitsaan tilalle mersun putkea.
...et jos se siihen olis kumminkin vaikuttanut?
Kyseessä on siis 2T pyörä? Mihkä väliin oot tinannu mesen putkea? Jollei heikentynyt suorituskyky haittaa kohentuneen ulkonäön ohella, niin jatka samaan malliin. Jos taasen pitäs tehojakin saada irti, niin suosittelen perehtyyn 2tahtisen toimintaan ja viritykseen. ;)
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 14.5.2009 17:11

Mikko* kirjoitti:Kyseessä on siis 2T pyörä? Mihkä väliin oot tinannu mesen putkea? Jollei heikentynyt suorituskyky haittaa kohentuneen ulkonäön ohella, niin jatka samaan malliin. Jos taasen pitäs tehojakin saada irti, niin suosittelen perehtyyn 2tahtisen toimintaan ja viritykseen. ;)


2-tahtihan se. :) Mersun putkea laitoin siihen paisarin jälkeen, mistä lähtis normaalistikin se putki änkälle. Tosin tää aukko tais muuttaa muutaman sentin paikkaansa ja hieman kaventua alusta. No eipä tuo sillai tunnu, kiihtyy niin perkeleesti vieläkin, mutta huiput on jämähtänyt siihen karvan vajaa 130 km/h :(
Mutta, mutta..tilasin uuden(purku) alkuperäisputken, jolla voi hieman koitella onko vaikutusta.
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 14.5.2009 21:39

Veitsi kirjoitti:
Mikko* kirjoitti:Kyseessä on siis 2T pyörä? Mihkä väliin oot tinannu mesen putkea? Jollei heikentynyt suorituskyky haittaa kohentuneen ulkonäön ohella, niin jatka samaan malliin. Jos taasen pitäs tehojakin saada irti, niin suosittelen perehtyyn 2tahtisen toimintaan ja viritykseen. ;)


2-tahtihan se. :) Mersun putkea laitoin siihen paisarin jälkeen, mistä lähtis normaalistikin se putki änkälle. Tosin tää aukko tais muuttaa muutaman sentin paikkaansa ja hieman kaventua alusta. No eipä tuo sillai tunnu, kiihtyy niin perkeleesti vieläkin, mutta huiput on jämähtänyt siihen karvan vajaa 130 km/h :(
Mutta, mutta..tilasin uuden(purku) alkuperäisputken, jolla voi hieman koitella onko vaikutusta.

joo,,kyllä se loppupillikin vaikuttaa tehoihin huomattavasti, ei toimi noin isolla putkella