Arskaboi kirjoitti:oisko kellään myyä tehopakoputkistoa cebariin?
Tyhjennä ja lyhennä alkuperästä, tulee ihan nätti silleen.
Arskaboi kirjoitti:oisko kellään myyä tehopakoputkistoa cebariin?
0meGa kirjoitti:onhan 200cc cebariakin tehty mutta ne on vaan aasian markkinoille.
wqwq kirjoitti:0meGa kirjoitti:onhan 200cc cebariakin tehty mutta ne on vaan aasian markkinoille.
Onko lohko kuitenkin sama kun 125cc, perkele kun tollasen koneen sais tilattua uutena esim ebaysta, ajais perkele cbr vielä 10 vuotta.
wqwq kirjoitti:0meGa kirjoitti:onhan 200cc cebariakin tehty mutta ne on vaan aasian markkinoille.
Onko lohko kuitenkin sama kun 125cc, perkele kun tollasen koneen sais tilattua uutena esim ebaysta, ajais perkele cbr vielä 10 vuotta.
Letunski kirjoitti:Ostin tuossa pari päivää sitten Sepon ja huomasin siinä pienen ongelman. Kun ensimmäisellä vaihteella lähtee kiihdyttämään se ei anna kierroksia heti 5-6k jälkeen vaan laskee niitä ja sitten nostaa ne räkäisemällä. Vika ilmeisesti vain kylmällä koneella, mutta pitäisikö näin tapahtua helteilläkään?
0meGa kirjoitti:Paljos keulaan menee öljyä per pumppu?
0meGa kirjoitti:Kestääks toi kyydissäolijan kahvan kiinnikepaikka keulintarautaa? Eli lähinnä onks se suoraan takahäkissä kiinni, että kestäis ottaa painoa päälle kunnolla.
lepis kirjoitti:Nyt olis sellanen ongelma että mulla on -04 separista avaimet hukassa eikä vara- avaimia ole olemassa. Miten saan tuohon hommattua avaimen että pääsis ajeleen? Pitäskö soittaa maahantuojalle vai hommaisko purkupyörästä lukot ja avaimet ja pistäs paikalleen? Roadtrippi lähestys uhkaavaa tahtia ja pitäs saada pyörä käyntiin.