Honda NSR 125 viritys/tekniikka

L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 20.11.2011 23:44

The-Trooper kirjoitti:Tai viette suoraan liikeeseen, jos ette selviä hommasta..


En lähtis kyllä millään työntömitalla mittailemaan sylinteriä.

Joppeezz, tarkennatko hiukan kysymystäsi?
Joppezz
Pyörä:
Rieju MRX 50, CPI SX 70
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
11.11.2011 16:40
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joppezz » 21.11.2011 17:38

Niin, että mahtaisko ketään tietää et mihin toi letku joka tulee nassen lohkosta menee, ku pistää käymään ni rupee valumaa 2-tahtii siitä, ja se on suht pitkä letku
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 21.11.2011 17:44

Eikö se ole ihan tuorevoiteluletku. Kaasariin se menee.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
spurgubomber
Liittynyt:
15.1.2010 12:59
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut spurgubomber » 21.11.2011 18:35

saako näsäriin joku boostbottle tai jotain sellasta?
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 21.11.2011 18:46

spurgubomber kirjoitti:saako näsäriin joku boostbottle tai jotain sellasta?


Ei ole valmiina, tai en itse ole ainakaan törmännyt sellaiseen.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
Aparaatti
Pyörä:
Aprilia AF1 Sport-Pro '92, Honda CR 500 '91, Amica Grecav '96, 2xSuzuki PV '90, Suzuki RM 80 '78, Ski-Doo MX Z 600 H.O '03
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
2.6.2010 8:41
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Aparaatti » 21.11.2011 18:54

SuperRKO kirjoitti:
The-Trooper kirjoitti:Tai viette suoraan liikeeseen, jos ette selviä hommasta..


En lähtis kyllä millään työntömitalla mittailemaan sylinteriä.

Joppeezz, tarkennatko hiukan kysymystäsi?


No ei todellakaan työntömitalla, sillä et saa mitään mitattua, kolmipiste mikrometrillä, siksi laitoinkin että mittauttakaa ne sylinterit koska varmaan keltään ei tollasta kotoa löydy..
Kuva
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 21.11.2011 18:56

Ite oon samaa mieltä, repeilen iha vitusti ku hussetopicis neuvotaan mittaamaan sylkkä työntömitalla, siitä ei tuu lasta eikä paskaa :lol:

Ite heitän mutulla et B- kokone on toho oikea ja uskon vahvasti et mitään haittaa et tuu huomaamaan ja tulee toimimaan erinomaisesti, mutta voiha sen mittauttaa mielenrauhan takia.
Joppezz
Pyörä:
Rieju MRX 50, CPI SX 70
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
11.11.2011 16:40
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joppezz » 21.11.2011 19:09

Pasikiainen kirjoitti:Eikö se ole ihan tuorevoiteluletku. Kaasariin se menee.

no sehä se ongelma onki, kun kaasariin menee jo tuorevoiteluletku, mut toi letku vaa mietityttää, et mikähä vit*u toi oikee on ku se tulee siihe vasemman puoleiseen moottorin lohkoon siihe kaasarin seutumille, ja mihi se o ku vuotaa öljyy siit letkusta nii perkel*esti
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 21.11.2011 19:14

Eli siis tulee siihe tasasee osaa suunnillee kaasarin alle?

Se on vaihteistoöljyn ylivuotoletku, sulla on joko helvetist liikaa öljyä tai sit kampiakselin vaihelaatikon stefa paskana, päästää sieltä painetta lootaan.
Joppezz
Pyörä:
Rieju MRX 50, CPI SX 70
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
11.11.2011 16:40
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joppezz » 21.11.2011 20:06

okei, kiitos vastauksesta :) kampiakselin vaihelaatikon stefahan sielt sit vissiin on paskana, koska en ainaka ite oo toho lisänny/vaihtanu öljyy, ku just oon ostanut sen ja ajanu about 5km testiajoa :D
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 22.11.2011 1:06

Trooperille lähinnä suuntasin että tarkin mittauslaite monella on se tönäri. Sillä nyt ei tuu lasta eikä paskaa jos sylinteriä pitäis mitata

Onkos porukka muuten perehtynyt käykö orkkismännänrenkaat johkiin tarvikemäntään (ei ole Prox)? Itellä olisi tuolla yks 54.00 mäntä, voi olla että joutuu sen vaihtamaan 53.99 tilalle, kattoo nyt.

E: Näköjään tätä tarvikemäntäsarjaa saa moposportilta viiteenkymppiin, voipi sitten olla että ostan sen jos on tarvis.
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 22.11.2011 9:13

SuperRKO kirjoitti:Trooperille lähinnä suuntasin että tarkin mittauslaite monella on se tönäri. Sillä nyt ei tuu lasta eikä paskaa jos sylinteriä pitäis mitata

Onkos porukka muuten perehtynyt käykö orkkismännänrenkaat johkiin tarvikemäntään (ei ole Prox)? Itellä olisi tuolla yks 54.00 mäntä, voi olla että joutuu sen vaihtamaan 53.99 tilalle, kattoo nyt.

E: Näköjään tätä tarvikemäntäsarjaa saa moposportilta viiteenkymppiin, voipi sitten olla että ostan sen jos on tarvis.


Itsehän mittasin työtömitalla, ja kylläpä se pelas.. Tosin mopoon, mutta silti. Kun digitaalinen, on ja näyttää sadasosille asti.. :d

Ja itse en kyllä ostaisi sitä 50e mäntäsarjaa, tiedä minkä laatuinen se on. :S
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
Gothicium
Pyörä:
Honda NSR 125R -03
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.12.2009 21:45
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Gothicium » 25.11.2011 2:04

kellään myydä avarampaa (32mm) imukaulaa näsäriin vai miten sellasen pystyy räpeltämään ite?
MM-
Liittynyt:
26.11.2011 19:54
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut MM- » 26.11.2011 20:03

Moro. itellä ollu toi nsr vasta iha vähänaikaa kuukauden? ja ei kulje kun sen 120 eikä jaksa ollenkaan 6 ylemmillä kierroksilla (kulkee 5 vaihteella saman 120 mitä 6 vaihteellakin) eli miten sen sais täystehoseks, aika pettymys oli kun ei mennyt kun sen 120... siinä on 26 mm dellorton kaasari ja suuttimista ei ole mitään tietoa. eli ainakin sen 140 jos sais kulkemaan..
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 27.11.2011 0:41

26? Näsärin vakiokassu on 28, vähän kuulostaa oudolta et ois vaihettu pienempi :D Jos se tosiaan on 26, niin hommaa jostain ihmeessä tuo vakio lorton PHBH 28. Noi suutinjutut mitä laitoin tohon niin on 28 kaasarille. Ootko ite tarkastanu että on 26, vähän epäilen nyt tota.

Imukaulassa on metallinen kuristinlevy, sen nappaat pois. Putken alussa on kuri jonka voi porata pois. TT-suuttimet pääsuutin 135, tyhjäkäyntisuutin 42 ja tehosuutin 65. Tyhjäkäyntisuutin voi olla isompikin, itellä vastaa paremmin kaasuun tyhjäkäynniltä kun tolla 42:sella. PS voi olla myös isompi mut 135 käynee kyllä.