VITUTTAA!!...laippoi menny poikki ja ei oo ilmenny mitää syytä miks!..antakaas vinkkei mikä vois olla vikana!
sake^ kirjoitti:zonem kirjoitti:Mitäs kaikkee olette räsässä irrotellu, että olette ton raven saanut asennettua? Kun, jos ton putken irroittaa niin pitää se jäähdytyspaskakin repiä irti ja mitenkäs niiden nesteiden kanssa sitten säätää? Auttakkaa peukaloa keskellä kämmentäni!:D
Musta helpoin reitti oli yläkautta, eli tankki ja kuskin penkki irti, akku ja akunteline irti. Sitten sulla on suora näkyvyys siihen kurilaippaan ja saa helposti solenoidinkin kiinni. Pakoputkea ei kannata irroittaa eikä myöskään sivukatteita, koska siellä on silti niin paljon paskaa edessä ettei mitään saa tehdyksi!
Razinger kirjoitti:Serkkupoika osti tuolta ilmotusosiolta raven ja kuvassa kyllä oli toi raven oma sähköboksi, mutta paketin tultua raven sähköboksia ei ollukkaa. Mites on että eihän toi rave tahdo toimia tolla omalla aprilian sähköboksillaan? Paljo toi raven sähköboksi sitte siis maksaa jos sen joutuu hankkia? En oikee ite oo tutustunu noihin apikka juttuihin kun en omista ees kyseistä vehettä
sake^ kirjoitti:kuutamolla kirjoitti:tarviiko tota ravee säädellä usein, vai ootteko säädelly kerran ajokaudella vai kuinka? aattelin kun mulla menee n.2 viikon päästä pyörä huoltoon, niin saavat siä säätää, kun on se rave viä jumissakin siä pytyssä :/
Ei tarvii säädellä. Ite sääsin kerran ihan vaan kokeilumielessä, mutta se oli muistaakseni jo valmiiksi aika hyvin säädetty...
Mutta en usko että sun kannattaa antaa liikkeen tollasia säädellä, maksaa vaan turhaan koska noin helpot hommat tekee itse vartissa.