Ehkä 4-6 heppaa. Varmasti huomattava ero jo vakioon verrattuna. Tosin tyhjä putki kannattaisi tietty olla kaverina.apeka kirjoitti:Paljonkohan tulee heppoja lisää kun pistää pelkän raven?
hosuli kirjoitti:09 räsä, Rave, asianmukaset TT muutokset ja arrow miltä kuullostaa? räjähtääkö?
Blacksmith kirjoitti:joo eli nyt on räsäs tt-putki kiinni ja kaasarin hilppeet ni ku ajaa ja laittaa kytkimen pohjaan ja antaa kierrosten laskea ne laskee siihe johki 3-4k ja kun vauhti hiljenee tarpeeksi 40---> niin kierrokset laskevat normaaleiksi. Onko siitä haittaa tms? pääsuutin on 125, tyhjäkäyntisuutin 70, neula on 3-lovessa ja ilmaruuvi 1½ kierrosta auki täysin kiinni asennosta.
Blacksmith kirjoitti:Joo no nyt puhkasin sen toisen niistä mutta ei se auttanu siihen että kierrokset jäävät ajaessa leijumaan, sen huomaa hyvin kun ajaa ja vetää kytkimen sisää ja antaa kierrosten laskea, ne laskevat aina tasan 3k ja kun vauhti hiljenee tarpeeksi ne laskevat normaaleiksi johonkin 2k. kaasarin säädöt ovat samat kun tietopankin 22kw kohdassa. Virinä on pelkkä tt-putki ei ravea.