Rammstein kirjoitti:Kellään mitään tietoa miten tuo tzr:n vaihdevalitsin kootaan sinne kytkimen puolelle?
Lambda putkeen ja kolvailet piuhat akun, mittarin ja anturin välille. 2tahtisissa taidetaan käyttää enemmän egt:tä seoksien tarkkailuun, eli pakokaasujen lämpötilaa.Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
HoLe kirjoitti:Voiko liian kuuma tulppa aiheuttaa männän sulamisen? Kävin eilen kattomassa yhtä mitoa jolla oli ajettu yli 7tkm väärillä säädöillä. 14tkm kohdalla mäntään oli sulanut reikä. Kai toi olis leikannu kiinni jo aikasemmin jos olis käynny tosi laihalla? Uus sylinteri ja mäntä on vaihdettu 200km sitten. Onkohan alakertaan tullu vaurioita laihalla olemisesta?
taat kirjoitti:samppa91 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..
Johani kirjoitti:taat kirjoitti:samppa91 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..
yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.
Niin sitten on afr stoikiometrinen? Mutta onko se paras mahdollinen seos?Johani kirjoitti:taat kirjoitti:samppa91 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..
yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia niin seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.