2T viritys ja tekniikka

Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 15.5.2009 10:25

Ahtaammalla loppupillillä saa paremmat huipputehot. Vapaasti virtaava taas tuo tehoa alakierroksille.
Rammstein
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
10.10.2005 18:31

ViestiKirjoittanut Rammstein » 16.5.2009 14:58

Kellään mitään tietoa miten tuo tzr:n vaihdevalitsin kootaan sinne kytkimen puolelle?
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42

ViestiKirjoittanut -Zone- » 16.5.2009 15:03

Rammstein kirjoitti:Kellään mitään tietoa miten tuo tzr:n vaihdevalitsin kootaan sinne kytkimen puolelle?

Lataa korjauskäsikirja. Linkki löytyy tuolta: viewtopic.php?f=12&t=75801
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Turbokit92
Pyörä:
Gilera SC125 & Derbi R X-Treme Senda
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
10.1.2008 17:22
Seosmittari

ViestiKirjoittanut Turbokit92 » 19.5.2009 11:14

Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 19.5.2009 13:03

Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Lambda putkeen ja kolvailet piuhat akun, mittarin ja anturin välille. 2tahtisissa taidetaan käyttää enemmän egt:tä seoksien tarkkailuun, eli pakokaasujen lämpötilaa.
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 19.5.2009 20:01

Aramid kirjoitti:Ahtaammalla loppupillillä saa paremmat huipputehot. Vapaasti virtaava taas tuo tehoa alakierroksille.


Ookke. Täytyy pitää mielessä kun alkaa kasailemaan 1-2 putkea tosta :D
kumikeij00
Pyörä:
Aprilia rs
Paikkakunta:
hämpton
Liittynyt:
21.5.2009 21:07

ViestiKirjoittanut kumikeij00 » 21.5.2009 21:19

ny kysäsen täält ku en ihan varmaa tietooo muualta saanu =DD ostin tommosen -02 räsän ajettu 9000km ja tehari kii ni si kattelin sitä ja sitä hyppylankaa vai mikä ny onkaan nii näyttäs ettei oo katkastu kaivelin vähä sitä pehmeetä massaa siinä mut tuntus et sitä on siinä ihan helvetisti ::D että kuinka paljo sitä voi siit leikata ja onko mahollista että paskoo siitä boksista jotain vahingossa että meneekö siinä muita johtoja tai muuta lähellä? vai onko koko enviromental dipillä paskaakaan merkitystä? :DD
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 21.5.2009 22:30

Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.

Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 22.5.2009 15:34

Voiko liian kuuma tulppa aiheuttaa männän sulamisen? Kävin eilen kattomassa yhtä mitoa jolla oli ajettu yli 7tkm väärillä säädöillä. 14tkm kohdalla mäntään oli sulanut reikä. Kai toi olis leikannu kiinni jo aikasemmin jos olis käynny tosi laihalla? Uus sylinteri ja mäntä on vaihdettu 200km sitten. Onkohan alakertaan tullu vaurioita laihalla olemisesta?
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 22.5.2009 16:06

Kiertokangen neulalaakerit ja kampiakselin laakerit on voinu ottaa nokkiinsa.
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 23.5.2009 0:10

HoLe kirjoitti:Voiko liian kuuma tulppa aiheuttaa männän sulamisen? Kävin eilen kattomassa yhtä mitoa jolla oli ajettu yli 7tkm väärillä säädöillä. 14tkm kohdalla mäntään oli sulanut reikä. Kai toi olis leikannu kiinni jo aikasemmin jos olis käynny tosi laihalla? Uus sylinteri ja mäntä on vaihdettu 200km sitten. Onkohan alakertaan tullu vaurioita laihalla olemisesta?

harvemmin alakertaan tulee koska voitelua pitäsi kuitenkin saada tarpeeksi jos tuorevoitelu ollu käytössä, ja kyllä voi palaa mäntään reikä jos liian lämmin tulppa, yleensä vaan laiha seos auttaa asiaa paljon..
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 23.5.2009 23:15

taat kirjoitti:
samppa91 kirjoitti:
Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.

Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.


Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..


yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia niin seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.
Viimeksi muokannut Johani päivämäärä 10.6.2009 21:50, muokattu yhteensä 1 kerran
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 24.5.2009 21:14

Ite tilasin ebaysta kaverin skyteamiin 50e, nelijohtosen lambdan (lämpövastuksilla) ja seosmittarin.. Ei siitä mun mielestä niin paljoa hyötyä ole mitä ei perstuntumalta huomais..
Tässä jotain videontynkää.. Mittari kertoo vaan lähinnä että alakierroksilla käy laihalla, ja tietty kierrosten laskiessa kun kaasu on kiinni.. Vaikka onki nelari ni samallailla toimii varmaanki kakstahdissa..
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 10.6.2009 21:14

Johani kirjoitti:
taat kirjoitti:
samppa91 kirjoitti:
Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.

Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.


Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..


yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.

Joo kyllä näinkin varmasti toimii. Itellä vaan on kaverin tekemä seosmittari ja 3-johtonen tarvikeanturi.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 12.6.2009 22:57

Johani kirjoitti:
taat kirjoitti:
samppa91 kirjoitti:
Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.

Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.


Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..


yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia niin seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.
Niin sitten on afr stoikiometrinen? Mutta onko se paras mahdollinen seos?