nieminja kirjoitti:Jos ei sormella mitää tunnu, niin kiinni vaa?
Niqooo kirjoitti:
Mitä ootte mieltä lovesta? Ehkä vähän väärä paikka kysyä, mutta jos tuo pytty on entinen niin isompaa tulee tilalle. Yksi alanammattilainen totesi tuosta että nsr;ssä vaan tahtoo lohjeta tuosta kohden. Sitä ei voi sitten tietää kestääkö tuo 2tkm vai 20tkm..
LaneKit kirjoitti:Toi setti kuulostaa hyvältä jollyn kaa, gianelli on iha jees vaik hirvensarviin koristeeks roikkumaan tai siitä voi juoda olutta kun hitsaa toisen pään umpeen.
Aiheuttaa samaa efektiä kuin pörinäpönttö dx corollassa, ääntä kyllä lähtee mut ei vaan kule, tt- rännin tasoa.
Ja toi ei piä paikkaansa et ei kestä isompaa pataa, uusilla laakereilla/kietareilla on ihmisillä kestäny kauemmi ku nää räsät yms. tt:nä, eli sinne 30k paremmalle puolelle.
LaneKit kirjoitti:No ite osasin noi EBC jäykemmät jouset, tais saada mc scatterilta.
Ja kietarit ja muut saa olla iha vakiokamaa, kaikki alkuperäne käy toho malossiin, paitsi tietenki mäntä, männäntappi, renkaat, tiivisteet, pakoaukonsäätimen osat ja pytty ite, jotka tulee tos setis.
Eli iha vakiokone, paitsi se pyttysarja ja noi jouset ois iha jees. Ja jos levyt on vaihtokunnos ni uutta sisää kans.
SuperRKO kirjoitti:26? Näsärin vakiokassu on 28, vähän kuulostaa oudolta et ois vaihettu pienempi Jos se tosiaan on 26, niin hommaa jostain ihmeessä tuo vakio lorton PHBH 28. Noi suutinjutut mitä laitoin tohon niin on 28 kaasarille. Ootko ite tarkastanu että on 26, vähän epäilen nyt tota.
Imukaulassa on metallinen kuristinlevy, sen nappaat pois. Putken alussa on kuri jonka voi porata pois. TT-suuttimet pääsuutin 135, tyhjäkäyntisuutin 42 ja tehosuutin 65. Tyhjäkäyntisuutin voi olla isompikin, itellä vastaa paremmin kaasuun tyhjäkäynniltä kun tolla 42:sella. PS voi olla myös isompi mut 135 käynee kyllä.