'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
ma$$i kirjoitti:Eli toimii kylmänä kuten pitääkin? Sillon ei pitäisi olla sähköistäkään kyse jos ennen lämpeämistä pelittä kunnolla.
Onko kaasuttimen säädöt edes jotakuinkin oikean suuntaset? Voisiko putki olla tukossa/ liiassa karstassa?
Mystistä
laatikkohaamu kirjoitti:Asiasta toiseen, mites ootte korjannu kierteitä niistä pa säätimen ''kansista'' kun vanha omistaja saanut paskaks oikeenpuolimmaisen kierteet.. nyt on 8mm kierteet ja isompaa ei voi tehdä.. pitää virittää pinnapulttikin missä erikokoset kierteet kummassakin päädyssä..
saa myös antaa mielipidettä ja ehdotuksia detsiin! löytyy galleriasta kuvat
YammuPoika99 kirjoitti:laatikkohaamu kirjoitti:Asiasta toiseen, mites ootte korjannu kierteitä niistä pa säätimen ''kansista'' kun vanha omistaja saanut paskaks oikeenpuolimmaisen kierteet.. nyt on 8mm kierteet ja isompaa ei voi tehdä.. pitää virittää pinnapulttikin missä erikokoset kierteet kummassakin päädyssä..
itellä suunnitelmissa kemeksii sisää tai vastaavaaa ja uudet kierteet siihe vaa... löytyyköhä jollain muulla parempaa keskintöö
laatikkohaamu kirjoitti:YammuPoika99 kirjoitti:laatikkohaamu kirjoitti:Asiasta toiseen, mites ootte korjannu kierteitä niistä pa säätimen ''kansista'' kun vanha omistaja saanut paskaks oikeenpuolimmaisen kierteet.. nyt on 8mm kierteet ja isompaa ei voi tehdä.. pitää virittää pinnapulttikin missä erikokoset kierteet kummassakin päädyssä..
itellä suunnitelmissa kemeksii sisää tai vastaavaaa ja uudet kierteet siihe vaa... löytyyköhä jollain muulla parempaa keskintöö
ite laitoin nyt 8mm kierretapin ja toisessa päässä 6mm kierre.. mutteri päässä
Mäkistation kirjoitti:AdBlock näköjään piilotti kuvan.
Olen J11:n kanssa samaa mieltä, pinnoite kadonnut melko tehokkaasti pakoaukon ympäriltä. Uudelleenpinnoitus tai uutta pyttyä.
Mulle muuten saa tarjota leikannutta 170cc pyttyä helyineen. Ajatus olisi kokeilla moinen putkittaa DT200 männälle. Jonkinlaista mörkömoottoria olen paperille hahmotellut.
YammuPoika99 kirjoitti:Miten toteutit ton? Tai niiku miten sait kierretapin pysymää siin reijäs tiukasti?