Se peltivänkyrä kuuluisi alemman renkaan alle, mutta sen voi yhtä hyvin heittää roskikseen. Eli ei pakollinen osa.
Saattaa olla ylempi rengas yläpinnaltaan vino, ja alempi aivan suora. Varmuuden saa, kun katsoo tarkkaan valoa vasten tai vertaa mauserin välissä.
Urien malli männässä näkyy myös valoa vasten.
Renkaiden katkosvälys täytyy aina tarkastaa ja tarvittaessa viilata sopivaksi, Haynesin kirjasta katottuna 0,30-0,45mm.
Näppituntumaa ei voi suositella vesikanteen kuin ihan 110% pakon alla, koska oikealla ja tasaisella momentilla tiivisteen kestäminen on varmempi.
Jos pytty mahtuu kannen kanssa paikalleen, niin kannen voi kiinnittää ennen pytyn asennusta. Pytty puupalikoiden kanssa ruuvipenkkiin, niin on helppo kiristää.
Jos konetta pystyy kallistamaan tai tiputtamaan sopivaan suuntaan, niin sekin auttaa.
Eiku lissää paskaa housuun!
Suzuki PV 50cc, 95km/h (GPS) @ 11100rpm
http://www.motot.net/galleria/albumi5959/