Teholäpistä ei juurikaan ole hyötyä, ellet V-Forceja laita, jolloin saat lisää imupinta-alaa. 32mm kaasarilla saat hieman lisää huippukierroksia.
Pyttykoro auttaa kyllä, kunhan sorvaat saman verran mitä korotatkin sylinterin yläpäästä pois.
Tässä jotain hörinöitäni jonkun sivun takaa:
Mäkistation kirjoitti:Tuli tuossa yksi DT kone tehtyä pikkuisilla muutoksilla.
Detsissähän jää jonkinverran pakoaukko ja huuhtelut kiinni AKK:ssa vakiosetupilla. Tekaisin siihen 2mm alumiinista korotuspalan sylinterin alapäähän ja yläpinnasta otettiin sorvissa n. 3.2mm. Squishvälystä en mitannut, mutta kahdella 0.75mm alatiivisteellä välys lienee hieman reilu millin, mikä on ihan OK DT:n kannentiivistettä ajatellen. Kanneksi otettiin vakio 3MB, joka lienee n. 0.5mm laskettu vakiosta. Mäntänä Wössner.
Toinen juttu on, että läppäventtiili tulee niin syvälle lohkoon, että se tukkii melko tehokkaasti takahuuhtelun lähdön. eBaysta hankittu 5mm alumiinispacer korjasi tämän ongelman hienosti. Läppävenan korotushan tunnetusti tuo hieman lisää hönkää ala- ja keskikierroksille kasvaneen kampikammiotilavuuden johdosta.
Kyseinen kone on ollut melko ahkerassa ajossa pitkin syksyä, on toiminut todella hienosti.
Ja tehoa on kivasti.