Piti laittaa jo akkukin latautumaan, kun säätäessä loppu virta. Voki johtua akun vähästä virrasta, ettei jaksa rele vilkuttaa?
Matsomppi kirjoitti:Mikäköhän on vikana, kun ostin uudet vilkut ja laitoin paikoilleen, niin eivät vilku. On kokeiltu johtoja vaikka millä tavalla, rele vaihdettu elektroniseksi ja kokeiltu vanhojakin vilkkuja, jotka eivät myöskään enää suostuneet vilkkumaan. Kokeilin siis TZR:n omalla releellä ja Stormin elektronisella releellä. (Oli prkl kallis.) Alkuperäset vilkut oli 10W ja uudet on 21W.
Piti laittaa jo akkukin latautumaan, kun säätäessä loppu virta. Voki johtua akun vähästä virrasta, ettei jaksa rele vilkuttaa?
Bootleg kirjoitti:Osaako kukaan sanoo mistä sais tommoset minivilkut paitsi KIRKKAALLA lasilla, suomesta mieluiten?
Oon kattonu muutamat perus nettikauppasivut mut ei oo löytyny, ja yritin googlettaakki, mut e onnistunu löytää
Nii osaako joku sanoo mistä sais? thx:)
Bootleg kirjoitti:Osaako kukaan sanoo mistä sais tommoset minivilkut paitsi KIRKKAALLA lasilla, suomesta mieluiten?
Oon kattonu muutamat perus nettikauppasivut mut ei oo löytyny, ja yritin googlettaakki, mut e onnistunu löytää
Upide kirjoitti:Bootleg kirjoitti:Osaako kukaan sanoo mistä sais tommoset minivilkut paitsi KIRKKAALLA lasilla, suomesta mieluiten?
Mistä suomesta saa sit tommosia vilkkuja mikä tossa kuvassa on