EDU96E kirjoitti:Minkäslainen tötsä tossa DT;n ilmanputsarissa on, vai onko? Mitäs NGK:n tulppia ootte noissa pyörissänne käyttäneet, B8ES,,,??
voevoe kirjoitti:EDU96E kirjoitti:Minkäslainen tötsä tossa DT;n ilmanputsarissa on, vai onko? Mitäs NGK:n tulppia ootte noissa pyörissänne käyttäneet, B8ES,,,??
löytyy heti penkin alta semmone snorkkeli mutta sen jälkee kyllä on ääntä.
Tulppana se millä hyvin toimii ittellä ollu br9es tai br9eg ja sitte jotai denson vastaavia
Clutch kirjoitti:Tartso kirjoitti:Terve taas detsikansa!
Voiko suurempi lämpöarvoisempi tulppa aiheuttaa ylikuumenemisen?
Empä usko. Katto toimiiko jäähdytysjärjestelmä.
Tartso kirjoitti:Clutch kirjoitti:Tartso kirjoitti:Terve taas detsikansa!
Voiko suurempi lämpöarvoisempi tulppa aiheuttaa ylikuumenemisen?
Empä usko. Katto toimiiko jäähdytysjärjestelmä.
Katottu, ja toimii täydellisesti
-JJari- kirjoitti:hei eikö täällä saa vastauksia kysymyksiin? Muutama sivu taaksepäin tuli laitettua kysymys että jos kiksinmekanismin muoviosa on sulanut haittaako käyttöä?
EDU96E kirjoitti:Tartso kirjoitti:Clutch kirjoitti:Tartso kirjoitti:Terve taas detsikansa!
Voiko suurempi lämpöarvoisempi tulppa aiheuttaa ylikuumenemisen?
Empä usko. Katto toimiiko jäähdytysjärjestelmä.
Katottu, ja toimii täydellisesti
Suurempi lämpöarvoisempi tulppa? Mun mielestä asia on justiin päinvastoin, eli ei käy niin kuumana, vaan viilempäänä. Viileempi termostaatti? Itellä jäi kasariin menevä jäähytysnesteen letku löysälle ja vuoti sieltä tavaraa pois, mikä aiheutti kuumenemisen.
pelle000 kirjoitti:Tota, kun tässä YZ 125 1979vm. imukaulassahan jää kaasari hieman etukenoon, niin onko siitä haittaaa?