Yamaha DT viritys/tekniikka

Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 29.1.2015 18:42

Njoo, ittellä taas on kaivannut kansi oikomista jokaisella kerralla, kun on vain kannen irrottanut.
Näissä vetää kansi kieroon todella helposti.
Toki jos riskin haluaa ottaa, niin mikäs siinä, mutta paljon kivempi tehdä asiat kunnolla.

Ps. Se punanen massa ei sitten kestä jatkuvaa kosketusta bensan kanssa.
¤SuZuKi¤
.miGGis
Pyörä:
Aprilia SX 50, Yamaha WR 125
Liittynyt:
11.9.2011 23:22
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut .miGGis » 1.2.2015 23:52

Kiitos! Osaatteko sanoa onko kannentiivisteellä tekemistä katoavan jäähdytysnesteen kanssa?
patesieni
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
23.12.2011 22:16
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut patesieni » 2.2.2015 0:23

Sinne se vesi just katotaa kun päästää vedet palotilaan jos pahasti vuotaa... Ja samamalla kun kerää painetta vuotavasta kohdasta vesikanaviin niin ylivuodosta puskee vettä kans pihalle...
MopoDUDE
Pyörä:
Aprilia Rs 125 Spains no1,Yamaha DT50X -08, Skyteam st70y -02
Liittynyt:
5.5.2014 21:25
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut MopoDUDE » 3.2.2015 23:05

Saako detsistä sillätavalla tehoa ku tommosista ns kisavehkeistä? (esim yz125 tai exc) Vai pitääkö olla jo yz kone myös? :D
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 3.2.2015 23:53

Osta suosiolla kisasempi vehe heti kerralla.
Ekiz1
Pyörä:
Rieju marathon 180cc ja hopperin raato
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
17.3.2014 19:49
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Ekiz1 » 4.2.2015 0:36

Joo minkäs kokosia suuttimia muilla on 32mm kaasareissa? Vaihoin kaverin kanssa kaasareita ja säädöt kuulema vituillaan, nii ois kiva tietää jotai mistä lähtee säätämään. :D Kaasari on mikuni merkkinen ja pyörä on tt depin putkella. 8)
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 4.2.2015 21:30

Alota vaikka 300 pääsuutin ja 27.5 tai 30 tk.
-rame-
Pyörä:
Yamaha DT 125, Honda NSR 125,BSE MadCow 125,Baotian skobo,Tyscon minicross 50
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.9.2010 20:11
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -rame- » 4.2.2015 22:29

Siinä kaasarissa on nyt 300 suutin ja powerjetistä en tiiä. Sillon ku oli vielä mulla 125r detsissä nii kasteli tulpan ku powerjetti aukes.
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 5.2.2015 22:12

Tuossa Aussien IT/DT/WR foorumia lueskellessani tuli vastaan DT200R johon oli umpattu DT200WR:ään tarkoitettu FMF Fatty putki. Varmaan toimisi perus 170cc Athenankin kanssa pois tiehensä, aukotuksiltaan kun se ei eroa juurikaan tuon 200R:n sylinteristä, millin halkaisijaltaan pienempi, iskusta vain puuttuu se 6mm. Putki sopisi suoraan ainakin vanhempaan R-malliin, takakorvake ei ilmeisesti ihan passaa paikalleen.
Kuva

eBaysta noita löytyy, ei ole edes pahan kallis, hieman reilu 200€ lienee kaikkineen.
http://www.ebay.co.uk/itm/FMF-FATTY-Pip ... 35dc08f10b

Kuka uskaltaa ensin? :lol:
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
patesieni
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
23.12.2011 22:16
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut patesieni » 7.2.2015 14:28

Mutta tuohan on jousikiinnitteinen :) ? Että pitäs siihe aika paljon patenttia tehdä että hyvin kiinni saisi :roll:
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut riksu26 » 7.2.2015 22:09

Jep, suoraan tuota ei saa menemään mihinkään detsiin, ei edes R-malliin.. Aika lailla saa muokkailla joten jättäisin ostamatta.
patesieni
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
23.12.2011 22:16
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut patesieni » 8.2.2015 0:21

Jep :lol:
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 8.2.2015 0:22

Tä? Tekee vaikka lattarauasta laikan johon hitsaa kaks kiinnikettä jouselle ja pulttaa detsiin kiinni. Ite putken mahtumista detsin ympärille en osaa kommentoida.
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 8.2.2015 1:13

Kuulemma tuo on ihan laippakiinnitteinen. Noi eBay kuvat on mitä sattuu. Eipä sellasta laippa/holkkiviritystäkään ole mahdoton tehdä.

Vissiin nyky "rakentelijoille" kaiken tosiaan pitäisi olla bolttiskamaa? :eek:
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
patesieni
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
23.12.2011 22:16
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut patesieni » 8.2.2015 2:52

Juu kiva kun selvensit :lol: Voishan tuo olla ihan kiva testata tuon 170cc tekniikan kanssa 8)

Mitäs veikkaatte paljon poneja lähtee koneelta tällä setupilla ?

170cc Athena + huuhtelut siistitty
Athenan putki+fmf pc2 änkällä
36tmx mikuni
Honda cr v-force läppärunko + lohkot viilattu että passaa kiinni
Avaraa itsetehtyä imukaulaa

Luulis yli 30 irtoovan ? 8)