riksu26 kirjoitti:Eipä taida Gianellista tuollasta verkkoa löytyä, joten turha ruveta rälläköimään
Kyllä kyllä, meillä nyt on ollut tavoitteena repiä vakio-osia hyödyntäen mahdollisimman paljon tehoa koneesta irti. '88 R:lle on nyt tehty seuraavaa:
- sylinteriä madallettu yläpäästä ja nostettu alhaalta, aukot aukeaa täysin ja männän kupu tulee ylätiivistepinnan tasalle.
- 3BN kansi vaihdettu hieman siistittyyn 3MB malliseen.
- 5mm spacer läppävenan ja lohkon väliin.
- VM26SS kaasari vaihdettu '97 DT:n TM28SS kaasariin, samasta vermeestä myös imukaula sekä kaasarin ja ilmanputsarin välinen torvi.
- paisari tyhjätty sinne kuulumattomista helyistä.
Tällähetkellä todella laajalla vetoalueella pelaava laite, hyvin tasainen veto tyhjäkäynniltä huippukierroksille asti.
Vielä pitäisi koettaa virtaavampi äänenvaimennin rakennella ja mahdollisesti hankkia se DT230:n ilmaputsarin snorkkeli.