Raven säätö ja asennus

kuutamolla

ViestiKirjoittanut kuutamolla » 14.3.2006 16:15

tuli maksaan lopulta 180e.. 4000km huolto ja toi rave homma..normaali huOlto makso ainakin kesällä 120e niin ei ollu paha toi 60e tosta säätimestä :D ..mitä siitä eestä pitää purkaa, Että pääsee hyvin käsiks kohteeseen?
Ewawillew
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R

ViestiKirjoittanut Ewawillew » 14.3.2006 17:14

kuutamolla kirjoitti:tuli maksaan lopulta 180e.. 4000km huolto ja toi rave homma..normaali huOlto makso ainakin kesällä 120e niin ei ollu paha toi 60e tosta säätimestä :D ..mitä siitä eestä pitää purkaa, Että pääsee hyvin käsiks kohteeseen?

No parhaiten pääset ottamal sivukatteet, tankin, akun&akunkotelon ja jäähytysnestepurnukan sivulle ja siit on aika hyvä, sivulta saa käden työnnettyy sinne ja ylhäältä näkkee sit mihi sitä oikee työntää.
<-MaKe->

ViestiKirjoittanut <-MaKe-> » 14.3.2006 17:46

Kuva
Kuva
sanokaas ne ketkä tietää että onko väliä noilla kansilla että kumman laittaa?..ku toi vasemman puolii on vanhemman mallin..eli niiku kuvasta näkyy ni ne eroo siten että uudemmas on noi tollaset tapit..onko noilla väliä!!??
Pate88
rave

ViestiKirjoittanut Pate88 » 14.3.2006 21:50

<-MaKe-> kirjoitti:Kuva
Kuva
sanokaas ne ketkä tietää että onko väliä noilla kansilla että kumman laittaa?..ku toi vasemman puolii on vanhemman mallin..eli niiku kuvasta näkyy ni ne eroo siten että uudemmas on noi tollaset tapit..onko noilla väliä!!??

ei varmaan väliä kumpaa käytät, muuta ainakin siihen uuteempaan sopivassa tiivisteesä on kolot noille tapeille.. mutta jos siihen sopivan tiivisteen väsäät niin kaipa sen vanhemmankin pitäisi toimia
-Ap-
Pyörä:
Ninja 10R. KTM SX

ViestiKirjoittanut -Ap- » 15.3.2006 14:58

Mulla oli vanhempi. Mitä virkaa noilla tapeilla on? Eikös ne nosta sitä liikaa ilmaan, siis näyttää siltä ettei tota sais ees tarpeeksi tiiviiksi.
<-MaKe->

ViestiKirjoittanut <-MaKe-> » 15.3.2006 18:45

-ProX- kirjoitti:Mulla oli vanhempi. Mitä virkaa noilla tapeilla on? Eikös ne nosta sitä liikaa ilmaan, siis näyttää siltä ettei tota sais ees tarpeeksi tiiviiksi.

tapit menee sinne samaan koloon sisään ku laippakin...
Arucardo

ViestiKirjoittanut Arucardo » 15.3.2006 20:14

-ProX- kirjoitti:Mulla oli vanhempi. Mitä virkaa noilla tapeilla on? Eikös ne nosta sitä liikaa ilmaan, siis näyttää siltä ettei tota sais ees tarpeeksi tiiviiksi.

En huomannu kattoo, mut taitaa olla erilainen tiiviste tossa. Otin just nyt hetki sitten omasta pyörästä ton Raven irti ja putsasin luistimen, suojan jne. Oli se helpompaa mitä oletin teidän juttujen perusteella, eikä se luistin vaikuta niin heikolta ku moni väittää :)
How can you give world peace with a giant spoon? :S
Pate88
niimpä..

ViestiKirjoittanut Pate88 » 15.3.2006 22:18

Arucardo kirjoitti:

En huomannu kattoo, mut taitaa olla erilainen tiiviste tossa. Otin just nyt hetki sitten omasta pyörästä ton Raven irti ja putsasin luistimen, suojan jne. Oli se helpompaa mitä oletin teidän juttujen perusteella, eikä se luistin vaikuta niin heikolta ku moni väittää :)

mutta jos sitä vähänkin huolimattomasti ja väkivaltaisesti koittaa irrottaa, niin se pää murtuu yllätäävän helposti :(
Arucardo
Re: niimpä..

ViestiKirjoittanut Arucardo » 15.3.2006 22:32

Pate88 kirjoitti:
Arucardo kirjoitti:

mutta jos sitä vähänkin huolimattomasti ja väkivaltaisesti koittaa irrottaa, niin se pää murtuu yllätäävän helposti :(

Enpä koskaan menis huolimattomasti tai väkivaltaisesti pyörääni korjaamaan, sen verran nähny vaivaa kasata ne rahat millä pyörä ostettiin. Nyt odottaa enää täydellinen putsaaminen ja pari muuta operaatiota ennen ajokauden alkua
How can you give world peace with a giant spoon? :S
KevariMestari

ViestiKirjoittanut KevariMestari » 15.3.2006 23:15

tuli tämmönen ongelma tuossa ku asentelin ravea apriliaan, että vaijerin pää ja solenoidin aukko eivät sovi yhteen...? solenoiden pää on millin verran pienempi entä vaijerin pää ja sen takia vaijeri ei mene koloon. onko mulla väärät osat vai onko valmistus virhe??? kattokaa kuvia mun galleriasta!!!
kuutamolla

ViestiKirjoittanut kuutamolla » 16.3.2006 9:21

millanen se laipan ja vaijerin kiinnitys kohta on, kun tarrtis kattoo ja opetella sen huolto hommat..en tosiaan oo ennen ottanu irti sitä, niin millain se kiinnitys on siä?
Ewawillew
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R

ViestiKirjoittanut Ewawillew » 16.3.2006 9:53

kuutamolla kirjoitti:millanen se laipan ja vaijerin kiinnitys kohta on, kun tarrtis kattoo ja opetella sen huolto hommat..en tosiaan oo ennen ottanu irti sitä, niin millain se kiinnitys on siä?

No laipan päähän tökkästää siitä "putkesta" läpi sinne toiselle puolelle ja vaijeri isketää siihe kiinni...
Ewawillew
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R

ViestiKirjoittanut Ewawillew » 16.3.2006 9:54

KevariMestari kirjoitti:tuli tämmönen ongelma tuossa ku asentelin ravea apriliaan, että vaijerin pää ja solenoidin aukko eivät sovi yhteen...? solenoiden pää on millin verran pienempi entä vaijerin pää ja sen takia vaijeri ei mene koloon. onko mulla väärät osat vai onko valmistus virhe??? kattokaa kuvia mun galleriasta!!!

Jaa a mul on kyl tossa semmonen musta osa ja siit voi työntää sen sisälle... Onks toi ny sulla sit vääripäi?
KevariMestari

ViestiKirjoittanut KevariMestari » 16.3.2006 14:13

Tarkastan sen tässä päivällä... mut mulle ei tullu ees mukaan niitä solenoidin kiinnityslevyn muttereita mut laittelin omat ku ei jaksa ootella 2 viikkoa, että ne tulee. Mut ite aattelin vaan, että ei kai tossa solenoidin ja vaijerinpään välissä oo mitää liitäntä jutskaa?
Ewawillew
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R

ViestiKirjoittanut Ewawillew » 16.3.2006 17:00

KevariMestari kirjoitti:Tarkastan sen tässä päivällä... mut mulle ei tullu ees mukaan niitä solenoidin kiinnityslevyn muttereita mut laittelin omat ku ei jaksa ootella 2 viikkoa, että ne tulee. Mut ite aattelin vaan, että ei kai tossa solenoidin ja vaijerinpään välissä oo mitää liitäntä jutskaa?

Upin sulle iha just pari kuvaa...

EDIT: tai en sittenkää sullaha oli jo noi tuol...