kuutamolla kirjoitti:tuli maksaan lopulta 180e.. 4000km huolto ja toi rave homma..normaali huOlto makso ainakin kesällä 120e niin ei ollu paha toi 60e tosta säätimestä ..mitä siitä eestä pitää purkaa, Että pääsee hyvin käsiks kohteeseen?
<-MaKe-> kirjoitti:
sanokaas ne ketkä tietää että onko väliä noilla kansilla että kumman laittaa?..ku toi vasemman puolii on vanhemman mallin..eli niiku kuvasta näkyy ni ne eroo siten että uudemmas on noi tollaset tapit..onko noilla väliä!!??
-ProX- kirjoitti:Mulla oli vanhempi. Mitä virkaa noilla tapeilla on? Eikös ne nosta sitä liikaa ilmaan, siis näyttää siltä ettei tota sais ees tarpeeksi tiiviiksi.
Arucardo kirjoitti:-ProX- kirjoitti:Mulla oli vanhempi. Mitä virkaa noilla tapeilla on? Eikös ne nosta sitä liikaa ilmaan, siis näyttää siltä ettei tota sais ees tarpeeksi tiiviiksi.
En huomannu kattoo, mut taitaa olla erilainen tiiviste tossa. Otin just nyt hetki sitten omasta pyörästä ton Raven irti ja putsasin luistimen, suojan jne. Oli se helpompaa mitä oletin teidän juttujen perusteella, eikä se luistin vaikuta niin heikolta ku moni väittää
Pate88 kirjoitti:Arucardo kirjoitti:-ProX- kirjoitti:Mulla oli vanhempi. Mitä virkaa noilla tapeilla on? Eikös ne nosta sitä liikaa ilmaan, siis näyttää siltä ettei tota sais ees tarpeeksi tiiviiksi.
En huomannu kattoo, mut taitaa olla erilainen tiiviste tossa. Otin just nyt hetki sitten omasta pyörästä ton Raven irti ja putsasin luistimen, suojan jne. Oli se helpompaa mitä oletin teidän juttujen perusteella, eikä se luistin vaikuta niin heikolta ku moni väittää
mutta jos sitä vähänkin huolimattomasti ja väkivaltaisesti koittaa irrottaa, niin se pää murtuu yllätäävän helposti
kuutamolla kirjoitti:millanen se laipan ja vaijerin kiinnitys kohta on, kun tarrtis kattoo ja opetella sen huolto hommat..en tosiaan oo ennen ottanu irti sitä, niin millain se kiinnitys on siä?
KevariMestari kirjoitti:tuli tämmönen ongelma tuossa ku asentelin ravea apriliaan, että vaijerin pää ja solenoidin aukko eivät sovi yhteen...? solenoiden pää on millin verran pienempi entä vaijerin pää ja sen takia vaijeri ei mene koloon. onko mulla väärät osat vai onko valmistus virhe??? kattokaa kuvia mun galleriasta!!!
KevariMestari kirjoitti:Tarkastan sen tässä päivällä... mut mulle ei tullu ees mukaan niitä solenoidin kiinnityslevyn muttereita mut laittelin omat ku ei jaksa ootella 2 viikkoa, että ne tulee. Mut ite aattelin vaan, että ei kai tossa solenoidin ja vaijerinpään välissä oo mitää liitäntä jutskaa?