KevariMestari kirjoitti:Ja eihän tota vaijeria voi laittaa väärinpäin... Mut itestä tuntuu et siitä joku osa puuttuu voisko joku ottaa kuvia omastaan ni näkis et mite se oikein on.
kuutamolla kirjoitti:paljon sen laipan pitää olla siä pytyssä sisällä, kun pyörä on sammuksissa?..mulla oli semmoset n.1 cm..ja kun painan sitä laippaa pakoaukossa niin se palautuu hyvin ja liikkuu sulavasti! eli kaikki pitäis olla kunnossa!?
sake^ kirjoitti:kuutamolla kirjoitti:paljon sen laipan pitää olla siä pytyssä sisällä, kun pyörä on sammuksissa?..mulla oli semmoset n.1 cm..ja kun painan sitä laippaa pakoaukossa niin se palautuu hyvin ja liikkuu sulavasti! eli kaikki pitäis olla kunnossa!?
Laipan kuuluu olla laipassa olevaan rajoittimeen saakka sisällä, eli kokonaan!
<-MaKe-> kirjoitti:heiluukos porukalla se laippa yhtään pytyssä mihinkään suuntaan vai onko niin timmi ettei vibaa yhtää?
sake^ kirjoitti:kuutamolla kirjoitti:sake^ kirjoitti:kuutamolla kirjoitti:paljon sen laipan pitää olla siä pytyssä sisällä, kun pyörä on sammuksissa?..mulla oli semmoset n.1 cm..ja kun painan sitä laippaa pakoaukossa niin se palautuu hyvin ja liikkuu sulavasti! eli kaikki pitäis olla kunnossa!?
Laipan kuuluu olla laipassa olevaan rajoittimeen saakka sisällä, eli kokonaan!
niin siis siihen pyöreen muotoseen stoppariin asti?
sitten kun se on siinä stoparissa, niin paljo se laippa on siä sisässä?
Ei voi tietää.
Pate88 kirjoitti:<-MaKe-> kirjoitti:heiluukos porukalla se laippa yhtään pytyssä mihinkään suuntaan vai onko niin timmi ettei vibaa yhtää?
kyllä se rave siellä kaikilla vähän sirisee.. se kuuluu sen perusominaisuuksiin
<-MaKe-> kirjoitti:Pate88 kirjoitti:<-MaKe-> kirjoitti:heiluukos porukalla se laippa yhtään pytyssä mihinkään suuntaan vai onko niin timmi ettei vibaa yhtää?
kyllä se rave siellä kaikilla vähän sirisee.. se kuuluu sen perusominaisuuksiin
siis meinasin lähinnä sellasta, että jos vaa laittaa sen laipan sillee siihen koloo ilman sitä laipankantta ja heiluttaa sitä kädellä ni heiluuko se muilla hirveesti siinä vaiheessa ku se on siihen stoppariin asti siel sisäs?