Piikkien sähköt ja ongelmat

Monkisti
Pyörä:
Aprilia Mx 125
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
12.8.2007 18:50

ViestiKirjoittanut Monkisti » 19.10.2008 0:28

mikäs mäxäs vois ol, kun vasemman puolen vilkut toimii normaalisti, sitten kun koittaa oikeen puolen vilkkuja niin ainoastaan mittarissa vilkkuu valo :s
Mitä isompi vika, sitä isompi leka.
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 28.10.2008 19:12

Monkisti kirjoitti:mikäs mäxäs vois ol, kun vasemman puolen vilkut toimii normaalisti, sitten kun koittaa oikeen puolen vilkkuja niin ainoastaan mittarissa vilkkuu valo :s
Mulla on sama ongelma KMX:ssä.. Joskus ne toimii ja joskus ei.. On vissiin kosketushäiriö jossain, mutta missä? Sehän näissä onkin aina niin mukavaa...
mik_ko
Pyörä:
Honda cr 125 -2002
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
8.5.2007 18:21

ViestiKirjoittanut mik_ko » 1.11.2008 10:32

oon ajatellut laittaa kahvanlämppärit tuohon derbiin...
mistäköhän nuo sähköt kannattaa vetää?
:|
Masì
Pyörä:
Monkey
Liittynyt:
2.2.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Masì » 2.11.2008 20:19

Mistähän sais semmosen kohtuullisen pienen vesilämpömittarin joka menis suoraan dt:n kanteen? Oon yrittäny googlettaa mutta ei oo tärpänny :s
-Hussekuski-
Pyörä:
husq Wr 125
Paikkakunta:
Loimaa
Liittynyt:
24.2.2006 0:06

ViestiKirjoittanut -Hussekuski- » 5.11.2008 3:11

Masì kirjoitti:Mistähän sais semmosen kohtuullisen pienen vesilämpömittarin joka menis suoraan dt:n kanteen? Oon yrittäny googlettaa mutta ei oo tärpänny :s

Honkkarissa myydään ainaki jtn..
http://www.motot.net/galleria/g46125_hu ... _wr_125_08 Weera <3
Masì
Pyörä:
Monkey
Liittynyt:
2.2.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Masì » 5.11.2008 16:53

Ei taida hong kongilla olla semmosia nettisivuja josta vois tilata? Turhan kaukana nuo liikkeet :x
jk_racing
Liittynyt:
9.8.2007 19:23
Nsr:än ajovalot

ViestiKirjoittanut jk_racing » 6.11.2008 15:13

Mistä löytyy ajovalojen rele -01 vuoden Honda nsr:ästä? Omassa pyörässä on sellainen vika, että etuvaloille ei mene virtaa jostain kumman syystä (parkit mukaan lukien), Katkasimet toimii ja mittaristoon tulee valo, jos laittaa pitkät päälle. Mieleen tuli jos rele on hajalla? Kaikki muut valot toimii normaalisti. Auttakkeeha ku ois mukava nähä jotain pimeellä ajaessa :D
vilusilma
Liittynyt:
14.7.2004 23:35

ViestiKirjoittanut vilusilma » 6.11.2008 16:33

Onko tietoa RS:sän sytytyksestä kenelläkään? Antaako magneetto yhden pulssin per kierros sytytyspuolalle? Kun Rs:sän kierroslukumittari väittää mopossa että Väljä S1 kiertää yli 14 000rpm..
saku89
Pyörä:
4-Pyörä
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.10.2005 23:22

ViestiKirjoittanut saku89 » 21.11.2008 14:35

jk_racing kirjoitti:Mistä löytyy ajovalojen rele -01 vuoden Honda nsr:ästä? Omassa pyörässä on sellainen vika, että etuvaloille ei mene virtaa jostain kumman syystä (parkit mukaan lukien), Katkasimet toimii ja mittaristoon tulee valo, jos laittaa pitkät päälle. Mieleen tuli jos rele on hajalla? Kaikki muut valot toimii normaalisti. Auttakkeeha ku ois mukava nähä jotain pimeellä ajaessa :D


Kai poltin on ehjä? Jos ei kerran pala edes parkit eessä niin luulisin että ois joku liitin irti/huonosti kiinni.
Parkkeja tuskin otetaan yhtään minkään releen kautta.
saku89
Pyörä:
4-Pyörä
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.10.2005 23:22

ViestiKirjoittanut saku89 » 21.11.2008 14:38

vilusilma kirjoitti:Onko tietoa RS:sän sytytyksestä kenelläkään? Antaako magneetto yhden pulssin per kierros sytytyspuolalle? Kun Rs:sän kierroslukumittari väittää mopossa että Väljä S1 kiertää yli 14 000rpm..


Magneetto/liipaisin antaa yhden pulssin per kierros ja 2tahti joka kierroksella, jaat vain tuon kahdella niin saat oikeat kierrokset.
Epi_
Pyörä:
detsi 125 07
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
28.3.2007 17:29

ViestiKirjoittanut Epi_ » 17.12.2008 16:57

Onnistuuko laittaa väliaikasesti dt:seen 12V auton akku kiinni käynnistäessä vaikka onkin eri ampeerimäärät? Ulkona lumi maassa niin ei mäkistarttikaan onnistu ja poljintahan ei ole. Oma päässy tyhjäks eikä kuulemma geeliakkuja saa ladata tavallisella laturilla.
jocke-
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
22.5.2006 15:49

ViestiKirjoittanut jocke- » 17.12.2008 19:13

Nasu_ kirjoitti:Onnistuuko laittaa väliaikasesti dt:seen 12V auton akku kiinni käynnistäessä vaikka onkin eri ampeerimäärät? Ulkona lumi maassa niin ei mäkistarttikaan onnistu ja poljintahan ei ole. Oma päässy tyhjäks eikä kuulemma geeliakkuja saa ladata tavallisella laturilla.


Kyl.
Huom! EN myy enää Talonin rattaita tai RK'n ketjuja.
Iso Poika
Pyörä:
Suzuki pv -91, Honda Dax st70 -75 & ex Honda cbr 125 -08
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
8.2.2008 21:22

ViestiKirjoittanut Iso Poika » 18.12.2008 0:17

Jepulis, nyt olis atteena laittaa http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=24_73_790&products_id=21908tämmöset vilkut taakse Honda cbr125r ens kesänä, et tarviiko se ylimäärästä vastusta?
Kiitokset vastauksiin
NTK
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -06
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
24.5.2007 22:04

ViestiKirjoittanut NTK » 20.12.2008 23:06

Luultavasti, mutta kokeilemalla sen huomaa sitten.
Voi sitä kaks-pyöräselläkin Hesen Drive-in kaistaa käyttää.
Epi_
Pyörä:
detsi 125 07
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
28.3.2007 17:29

ViestiKirjoittanut Epi_ » 23.12.2008 2:43

onko toi siis totta että geeliakkua ei saa ladata tavallisella laturilla?