Kaasarit

Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 24.3.2009 0:39

Rigellion kirjoitti:Pystyykö kaasarista ottaa ryyppyä ja laittaa toiseen kaasuttimeen?
Esim 28 mikunista 32:seen jos muuten on samanmalliset?
Mikä estää jos vaan sattuu oleen mitoiltaan sopiva?
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
Rigellion
Pyörä:
Yamaha Dt 125r, Dt 50x, Solifer SM80
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
5.10.2008 12:23

ViestiKirjoittanut Rigellion » 24.3.2009 15:49

Juu.. Sitä itsekkin ajattelin :D
Habusa
Pyörä:
ktm 525 exc smoto -06
Paikkakunta:
Stadi/Valkeala
Liittynyt:
13.5.2006 13:48

ViestiKirjoittanut Habusa » 5.4.2009 20:37

jos jollain pyörii nurkis ylimääräst 32-34mm hyväkuntost kaasarii ni yv:tä vaan tänne päin.
FinGyver
Liittynyt:
20.5.2008 18:27

ViestiKirjoittanut FinGyver » 9.4.2009 15:58

Euro3 normien myötä joihinkin pyöriin tuli osittain sähköisesti toimiva kaasari (räsä, mito ja husse sms/wre). Haluaisin tietää miten se on liitetty sähköihin. Ja toimiiko Dellorton VHSB-kaasari miton tai vastaavan euro3 systeemin kanssa?
Jos jollain faktaa löytyy niin yv:eet vaa tänne.
Katsoisin omasta pyörästä jos olisi jo tallissa (tulee 18.4 :D )
Alph4
Liittynyt:
10.9.2006 22:05
Tessu.

ViestiKirjoittanut Alph4 » 12.4.2009 20:10

Mikä vikana kun alkaa pätkimään siinä 13000rpm kohdalla? suuttimena on nyt 170mm ja prikka ylimmässä.. putkena toimii hgs.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 12.4.2009 20:21

Mikä peli sulla on kun 13k kietää ja viel enemmän tarvis?
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 12.4.2009 21:28

Alph4 kirjoitti:Mikä vikana kun alkaa pätkimään siinä 13000rpm kohdalla? suuttimena on nyt 170mm ja prikka ylimmässä.. putkena toimii hgs.

varmaan rupee jo rajotin naputtamaan vastaan, eihän krossitkaan kierrä ainaskaan yhtään enempää
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 13.4.2009 3:32

170 millinen suutinkin ;)
Alph4
Liittynyt:
10.9.2006 22:05
Suzuki ts..

ViestiKirjoittanut Alph4 » 13.4.2009 12:34

Eli pärrä toimii suzuki ts125 vm. 93.. edellinen omistaja sano että kiertää joku n.17000rpm mutta eihän tuo tessu kyllä mikään formula olekkaan. :o no kertokaas mimmosia välejä teillä on noissa piikkisissä enskoissa ja smotoissa? :o ja mitä siit 170mm suuttimest?
Mokuli
Pyörä:
DT 125R 200cc köyhän miehen kisaenska
Paikkakunta:
Teuva
Liittynyt:
22.5.2007 15:34

ViestiKirjoittanut Mokuli » 13.4.2009 12:41

Krossitkaa ei kierrä 17 000 ja suutinten koot ilmotetaan vaan numerona, niihin ei tuu mitää yksikköä perään. Eli puhu vaan 170 suuttimesta. Ja vielä, itellä on deeteessä 13-50 välit.
maxii-
Liittynyt:
3.9.2006 13:34

ViestiKirjoittanut maxii- » 15.4.2009 20:44

joo elikkäs husse pätkii/röpöttää juuri ennen piikkiä ja vapaalla kierrättäessä varsinki pätkii ylhäällä , käykö liian rikkaalla?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 16.4.2009 0:22

maxii- kirjoitti:joo elikkäs husse pätkii/röpöttää juuri ennen piikkiä ja vapaalla kierrättäessä varsinki pätkii ylhäällä , käykö liian rikkaalla?


kokeiles leulaa lovi alaspäin, jos ei auta, neula takas normi astentoon ja pykälän pienempi pääsuutin.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 16.4.2009 18:05

Mikä kaasarissa sillon kusee, jos esim. ajaa kutosella täysiä ja siit kaasukahvan käännöstä jää iso osa hyödyttömäks. Siis kulkee saman verran vähemmälläkin kaasulla. Eikä kyllä kuljekkaan kun jonku 105- 110km/h sigmaan. Kierroksia toi ei myöskään ota oikeen millään vaihteella enempää kuin 9k.
300 ja 340 suuttimilla aika samanlainen. Ei muuta eroa kun, että 340 röpöttää ennen tehoaluetta.
Kaasari siis 34 mikuni tmx ja pipercross suodatin+ athenan tehari.

Vai voisko nois läpissä olla jotai vikkaa kun alkuperäset ovat.. Ei oikee vakiokaasarillakaa koskaan toiminu hyvin tää.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 16.4.2009 19:46

Tarkista pa-säätimet.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 16.4.2009 20:09

Ne on ollu auki jo moneen otteeseen ja säädetty.