Pian olisi aika luopua omasta detsistä ja siirtyä isompaan sotaratsuun. Lähinnä olen miettinyt tuota weeraa, mutta mites on huollon laita. Milloin mäntää pitää vaihtaa, entäs öljyt. Olen myös kuullut venttiilin säätämisestä, onko vaikea homma? itsehän en ole koskaan sitä tehnyt.
Kuristukset: Miten wr saisi vähän lisä potkua? eihän siitä nyt mitään 2-t kisapiikkiä saa, mutta kumminkin olen kuullut, että putkessa olisi joku ns "dp-killeri"
Niin ja onhan noita tehareitakin leovince, arrow yms. Antaako pelkkä änkkä yhtään lisäpotkua vai paraneeko äänet vain, entäs kokoputkisto onko edes sen rahan arvoista, mutta jos sen nyt kiinni laittaisi niin mitä muuta pitäisi vaihtaa sen yhteydessä suutin nyt ainakin. Kuulin myös, että wr ei jaksaisi vääntää enää 6 vaihteella loppuun asti mistä tämäkin sitten johtuu, liian raskaat välit vakiona?
Kertokaa myös mitä mieltä olette itse olleet teidän weeroista, kirjoitus virheitä saattaa olla todella paljon koska äidinkieltä en hallitse, mutta toivottavasti nyt ymmärätte kysymykseni, kiitos vastauksista jo etukäteen!