VAARATILANNE kirjoitti:infoo tosta 165 sylinteristä eli kestääkö kiertokanki/kampura/laakerit? Kuinka kauan männällä ajaa? Kuinka paljon se tuo tehoa lisää ja käykö siihen vakio padan kansi vai tuleeko siinä toinen kansi mukana?
ojatalo kirjoitti:
Hei !
1,1mm oli kannen lasku 200C kannesta. en tiedä sitten sylinterin korkeus toleransseja..toivon mukaan toleranssit vain 0,01~0,05m ettei 0,1mm tyylillä..
viritetty paketti oli 200C, 73037#1 ja 2-ring kupu mäntä.
t.markus
MYYTÄVÄNÄ: uusi tehtaan paketissa oleva Evo Arrow srj. hinta 355e + pk't 11,10e
ym. viritys osia...
voisko joku ystävällisesti vastata toho mun kysymykseen ku nytte viedää pyörä tallille?^kammo^ kirjoitti:mulla on -07 mito ja meinasin sen nytte talven aikana laittaa TT:ks ni eihä se nyt sitte muuta tarvinnu ku 125 tai 130 suuttimen ja holkki pois putkesta? eli ei tarvii neulaan koskea vai kannattaako sitä nostaa pykälää ylemmäs? ja sitte vielä että jos nyt liike on myyny mulle -06 miton mut vaikka papruissa on -07 ni eikös ne oo samat hommat? kiitos jo etukäteen
Peltsii| kirjoitti:ojatalo kirjoitti:
Hei !
1,1mm oli kannen lasku 200C kannesta. en tiedä sitten sylinterin korkeus toleransseja..toivon mukaan toleranssit vain 0,01~0,05m ettei 0,1mm tyylillä..
viritetty paketti oli 200C, 73037#1 ja 2-ring kupu mäntä.
t.markus
MYYTÄVÄNÄ: uusi tehtaan paketissa oleva Evo Arrow srj. hinta 355e + pk't 11,10e
ym. viritys osia...
Mistäs noin on laskettu? Ite laskin 66650E kanssa #2 sarjan pallokannesta 1.1m tasapäisen Wiseco männän kanssa ja squish clearanceks jäi muistaakseni 0.5 tai 0.6mm..
Atech kirjoitti:Kertokaas että saisko noin teoriassa 66650E pyttyä jostain tuliteränä? Tai vähän käytettynä. Geiwizille lähettämääni sähköpostiin eivät ole vastanneet.