Nasu_ kirjoitti:onko toi siis totta että geeliakkua ei saa ladata tavallisella laturilla?
Kyllä mä ainakin oon ladannu sekä normaaleja että geeliakkuja tavallisella Bilteman mp-akkulaturilla. Ei oo mitään ongelmaa.
astr0 kirjoitti:Nasu_ kirjoitti:onko toi siis totta että geeliakkua ei saa ladata tavallisella laturilla?
Kyllä mä ainakin oon ladannu sekä normaaleja että geeliakkuja tavallisella Bilteman mp-akkulaturilla. Ei oo mitään ongelmaa.
johani kirjoitti:jos geeliakkua lataa normaalilla laturilla, niin se hajottaa sen, koska latausjännite on niin korkea. jotai luokkaa 17volttia. asiaan perehtyneet voineet kertoo lisää
Nasu_ kirjoitti:Nii no löytyis tollanen vanha pieni tavallinen laturi, tiedä sitä sitte uskaltaako tota tohon akkuun tökätä ettei ainakaan pilalle mene
ziq kirjoitti:Mitenkäs jos vaihtaa leditakavalon tavallisen tilalle, tarvitseeko laittaa jotain vastusta yms? Vai suoraan vaan kiinni?
mik_ko kirjoitti:jerbona kirjoitti:Mistä voin varastaa sähköä rek valolle? Vai pitääkö vetää uus johto sille?
Varmaan toimii jos otat rosvoliittimillä vaikka takavalon johdoista virran.
jerbona kirjoitti:Ok mut voinko ottaa tosta öljyanturin johdosta jos pistän siihen oikean liittimen? vai mistä niitä ''rosvoliittimiä'' saa? ihan rautakauppa vaa?
saku89 kirjoitti:jerbona kirjoitti:Ok mut voinko ottaa tosta öljyanturin johdosta jos pistän siihen oikean liittimen? vai mistä niitä ''rosvoliittimiä'' saa? ihan rautakauppa vaa?
Takavalolta virta vaan (esim. rosvolla jos ei muuta keksi), niin kilven valo palaa niinkuin kuuluukin eli silloin kun parkit on päällä.
Rosvoja löytyy esim. autotarvike/varaosaliikkeistä.