CylinderHead kirjoitti:Mikä kaasarissa sillon kusee, jos esim. ajaa kutosella täysiä ja siit kaasukahvan käännöstä jää iso osa hyödyttömäks. Siis kulkee saman verran vähemmälläkin kaasulla. Eikä kyllä kuljekkaan kun jonku 105- 110km/h sigmaan. Kierroksia toi ei myöskään ota oikeen millään vaihteella enempää kuin 9k.
300 ja 340 suuttimilla aika samanlainen. Ei muuta eroa kun, että 340 röpöttää ennen tehoaluetta.
Kaasari siis 34 mikuni tmx ja pipercross suodatin+ athenan tehari.
Vai voisko nois läpissä olla jotai vikkaa kun alkuperäset ovat.. Ei oikee vakiokaasarillakaa koskaan toiminu hyvin tää.
jaa'a saattaa olla sylinterissä ohi puhallusta, eli mitenkä on tuon männän kunto jos ei vanhallakaan kaasarilla pelittänyt ?? ja katot että läpissä ei ole mitään halkeamia ja ei ole rakoa yhtään kiinni ollessa, yleensä kyllä haittaa käynnistystä jos läpät huonot..ja alkuperäiset on ihan hyvät