astr0 kirjoitti:Kutakuinkin 28hp on se teho mitä voit verrata muiden valmistajien ilmoittamaan. Saa kulkemaan 140-150 ilman kuristuksia. Välit kannattaa pitää 13/36 tai vastaavat, vakiovälit on aika pitkät kutosvaihteelle ja loppuu herkästi vääntö kesken jos painat edes normaalin ihmisen verran.
Kyllä sen saa kulkemaan enemmänkin kuin 150, oma nappasi viime kesänä tasaisella 14/38 rattailla n.167 mittariin (Rengaskoko 100/80-17). Tekniikka TT, äänenvaimennin tosin vielä jäljellä kuristuksena. 6-vaihteella pystyi ajamaan 60 ylämäkiinkin ilman että ranne vääntyi ympäri.
Pakoaukko sulkeutui aluksi 3,4k ja aukesi 6,8k kohdalla piikki tuli 8,5k ja veti aina 11k, Tosin huipputehot tulivat jo 10,5k. Ja painan itse 75kg ajovarustuksilla. Suuttimet 135,42,65. Ilmaruuvi 2 kierrosta auki tyhjäkäynti 1,400rpm ja tulppana BR9EIX (Iridium).
Tällähetkellä 15/38 rattaat 11k viitosella 150km/h, kuutosella en ole vielä saanut ilman pientä imua vetämään, mutta kyllä ne pakoaukon säädöt pian löytyvät noille väleille kohdalleen. ps. kyseessä vieläkin sama tekniikka.