Yamaha DT 125 LC 1985
Kertokaas joku mikä on DT:ssä vikana ku pätskää ja paukkuu eikä kule. Ottaa kierroksia vapaalla vähän liian hitaasti ja kun lähtee ajamaan kierrokset nousee hitaasti 7000 ja siitä yli pääseminen mahdotonta. Yli 80 ei saa kulkemaan edes alamäkeen.
YPVS on oikein. Cdi boxi vaihdettu varmasti toimivaan. Koneremppa tehtiin ennen tätä ilmiötä. Stefat ei vuoda. Paljonhan pitäis olla puristuksia nii tietäs mittailla, jos ovat toheloineet poratessa turhan isoksi..? Tulppa suht tumma, käy vielä vähän liian rikkaalla, tosin ennen remppaa samoilla säädöillä oli täydellisen värinen. Putki alkuperäinen, eli kaiketi kuri paikallaan (jos näin vanhassa oli edes). 102 suutin paikallaan nyt ja ennen remppaa, jolloin toimi vielä moitteetta. Kokeiltu 100-150 suuttimilla, ei auttanut, vai pitäskö laittaa ihan yli iso 200 tjsp? Kaasutin on puhdistettu ainakin tarpeeksi monta kertaa ja ilmanputsarikin uusittu. Imuvuotoja ei minun tutkimani perusteella ole. Voiko läpät vaikuttaa tuollalailla kulkemiseen, vaikkakin näyttävät ehjiltä? Pytty porautettiin 1mm ylikokoon, syvien jälkien takia. Magneetossa oleva kierrosten lukia sädetty 0.3mm etäisyydelle, ja kaiken magneeton allakin pitäisi olla kohdillaan.
Itseltä alkaa ideat loppumaan...