juhe kirjoitti:en nähnyt listassa honda NS:sää, mut siinä taitaa olla samaa tekniikkaa, ku NSR:ssä.......?
Mulla taas on sellanen muisikuva että NS ja NSR koneessa ei olisi mitään yhteistä!?
Wescu kirjoitti:Mites on uudemman mallin NSR:n toiminnan laita, jos poistaa ainoastaan kuristuksen pakoputkesta. Jotkut sanovat, että pyörä menee hetkessä tukkoon ja jotkut sanovat, että hyvin toimii noinkin. Faktoja kaivataan, ei mitään mieletöntä MUTUA, sitä kuulee tarpeeksi muutenkin.
HARTSA-03 kirjoitti:Haven kirjoitti:APRILIA AF1 FUTURA
Moottorin tehon edellytykset:
Dellorto PHBH28 kaasutin ja muuttuva-aukkoisen pakoaukonsäätimen tilalle asennettu kiinteä pakoventteeli, jonka venttiililaipan pituus on 43,6mm. Tunnisteena ulkoapäin tasainen laippa, jonka keskellä on 6mm:n kuusiokoloruuvi; Avainkoko 5mm.
Kuristimien tilalle:
Dellorto PHBH34 kaasutin ja R.A.V.E. (muuttuva-aukkoinen pakoaukonsäädin)
Sama juttu Replicassa!