spro kirjoitti:Elikkä se ei sillon mee ainakaan pitemälle ku kurilaippa. OK?
Ei oo mulla ainakaan kolmessa apriliassa, 6 eri männällä ottanu laippa väärinpäinkään ollessaan kiinni mäntään.
Aprilia RSV 1000 Mille
Make H. kirjoitti:No hui helvata että on tulee kallis reikä!! En sit tiiä kuinka monimutkaseen/tarkkaan paikkaan reikä pitää porata, mutta että 15e, noh, enhän se ole minä joka maksan ...
-ProX- kirjoitti:Make H. kirjoitti:No hui helvata että on tulee kallis reikä!! En sit tiiä kuinka monimutkaseen/tarkkaan paikkaan reikä pitää porata, mutta että 15e, noh, enhän se ole minä joka maksan ...
No jos 15 egee joutuu maksamaan, että saan paikoilleen pakoaukonsäätimen niin ei ole minusta paha hinta, sillä pa.säädin kuitenkin aika hyödyllinen vekotin.
Ja "make hoo" toi mun hintaheitto oli ihan tuulesta temmattu, en ole koskaan koneistajalla joutunut käydä niin eipä ole hinnoistakaan paljoa hajua, mutta 15€ ei ole paljoa, kun ammattilainen sen tekee.
Kauas tuolta Kart shopista tulee paketti suomeen tilauspäivästä lähtien?
[maggot] kirjoitti:MIkäs on hinta Suomessa?
-ProX- kirjoitti:
No jos 15 egee joutuu maksamaan, että saan paikoilleen pakoaukonsäätimen niin ei ole minusta paha hinta, sillä pa.säädin kuitenkin aika hyödyllinen vekotin.
Ja "make hoo" toi mun hintaheitto oli ihan tuulesta temmattu, en ole koskaan koneistajalla joutunut käydä niin eipä ole hinnoistakaan paljoa hajua
-ProX- kirjoitti:Viltsurille suuri kiitos informaatiosta.
Karhula onkin tuossa 5km päässä joten vois käydä paikan päällä.
spro kirjoitti:Sitä vähän tarkotin että ei se voi mennä pitemmälle ku kurilaippa. Onko kellään mulla muuten väliä miten päin sen kurilaipan pistää? Mulla se ottaa mäntään kiinni jos viiste on alaspäin.
-ProX- kirjoitti:andry kirjoitti:Tilasin tuolta Saksasta tän RAVE2. Täl hetkellä räsä on liikkees laitettavana...mm. porataan tarvittava reikä laipan kolon alapuolelle. Toivotaa et toimii.
Kerros sitten kun saat pyörän kotiis että minkälaisen reiän ne siihen laitto ja toimiiko hyvin.
Nyt kun on talvi aikaa niin vois kiikuttaa pytyn jonnekkin koneistamolle niin ne varmaan porais reiän siihen -15€ hintaan.
Zell kirjoitti:spro kirjoitti:Sitä vähän tarkotin että ei se voi mennä pitemmälle ku kurilaippa. Onko kellään mulla muuten väliä miten päin sen kurilaipan pistää? Mulla se ottaa mäntään kiinni jos viiste on alaspäin.
123 koneen kurilaippa ottaa väärinpäin ollessaan kiinni mäntään, mikään muu laippamalli ei ota.
andry kirjoitti:Tilasin tuolta Saksasta tän RAVE2. Täl hetkellä räsä on liikkees laitettavana...mm. porataan tarvittava reikä laipan kolon alapuolelle. Toivotaa et toimii.