Hardza kirjoitti:Vakioputkelle voi näyttää rälläkkää ja laippaa voi korotella ja pääsee halvalla..
Äkkiä tarkistaa hyppylangan ja säätää RAVEn.^joni kirjoitti:Voisko joku kertoo miks räsä röpöttää arrowin ja raven kaa 5000-6000 kierroksen kohalla? johtuuko se siitä hyppylangasta? Onkohan se otettu pois jo siel liikkeessä vai onko se viel siel? Vai johtuuko se raven säädöistä et ne on jotenki väärin?
^joni kirjoitti:Voisko joku kertoo miks räsä röpöttää arrowin ja raven kaa 5000-6000 kierroksen kohalla? johtuuko se siitä hyppylangasta? Onkohan se otettu pois jo siel liikkeessä vai onko se viel siel? Vai johtuuko se raven säädöistä et ne on jotenki väärin?
Kannattanee varmaankin poistaa kaikki muutkin kurit paitsi kurilaippa. Pyörä vääntää hyvin ja on muutenkin oikein mukava ajettava. Se ei ota tehopiikkiä eikä tarjoa tehoa yli 8krpm merkittävästi._aksu_ kirjoitti:en tiä kuuluuko tänne mutta auttaako mitää jos ottaa vain kurit pois räsän putkesta, muuten vakio. Tuskin se pahentaakaan asiaa mutta onko mitää plussaa? Pitääkö ostaa myös rave ja jtn muuta?
trilog kirjoitti:Kannattanee varmaankin poistaa kaikki muutkin kurit paitsi kurilaippa. Pyörä vääntää hyvin ja on muutenkin oikein mukava ajettava. Se ei ota tehopiikkiä eikä tarjoa tehoa yli 8krpm merkittävästi._aksu_ kirjoitti:en tiä kuuluuko tänne mutta auttaako mitää jos ottaa vain kurit pois räsän putkesta, muuten vakio. Tuskin se pahentaakaan asiaa mutta onko mitää plussaa? Pitääkö ostaa myös rave ja jtn muuta?
Riippuu teharista, mutta esimerkiksi Jollya ei kannata ostaa jos laippa on ala-asennossa.-_Joonas_- kirjoitti:Tästä tuli mieleen että jos laippaa ei ota poista niin onko se pelkällä teharilla millanen ajaa verrattuna tt putkeen?
trilog kirjoitti:Riippuu teharista, mutta esimerkiksi Jollya ei kannata ostaa jos laippa on ala-asennossa.-_Joonas_- kirjoitti:Tästä tuli mieleen että jos laippaa ei ota poista niin onko se pelkällä teharilla millanen ajaa verrattuna tt putkeen?