Rotax 122 ja 123

Cliccer
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 2:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 17.2.2010 13:44

Baw33 kirjoitti:http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/61548808.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61548808/Products/MO.29 LAATUA?

Ketään vaihtanu tuolla sylkkänsä pinnotettuun? Tommonen kiinnostas, mutta en tajua tosta muuta, kun että pitäs lähettään niille eka ORKKIS sylkkä. Haittaako niitä jos sylkässä on isommatki naarmut?
Ja mitähän mahtaa maksaa oman pytyn postitus tonne?? Kaikki kokemukset ja muutenki jos on tietoo niin kertokee ihmeessä! ;)

Pjme myy 'suht halvalla' tollasta mitakaa, en usko et moni on tonne pyttyjään lähetelly ja et onko edes kannattavaa on melko hintavaakin.. :s Mitakan pytty on hyvälaatunen, mut mäntä on ollu kuulemma kuraa eli ota siihen suosiolla joku kunnon mäntä ;)
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Janskude
Pyörä:
Aprilia RS 125 -02
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.9.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Janskude » 24.2.2010 12:53

Viittiskö joku laittaa listaa mitä kaikkee kannattas pistää alakerrasta vaihtoon ku on ajettu ~45k, pyörä on siis Aprilia RS125 vm. 02. Osais tilata osat sitte.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 24.2.2010 22:39

Noh, riippuu tietenki aikasemmasta historiasta, mutta oletetaan että MITÄÄN (männä vaihot tietty..)ei oo tehty 46tkm aikana.
- Uus sylkkäsarja tai vanhan pinnostus (no riippuu tietenki nykysen kunnosta mutta.. alkaa jo tossavaiheessa todennäkösesti olee finaalissa..)

- Mäntä
- Kiertokanki setti uusiks, kampiakselia turha vaihtaa jos kunnossa.
- Petilaakerit (muut laakerit kunnon mukaan, toisaalta kannattaa samalla vaihtaa kaikki kerralla)
- Moottorin stefat ja tiivisteet
- 2x Oranssia isoo tasapainoakselin muoviratasta
- Öljypumpun muoviratas
- ?? Vesipumpun muoviratas ??
- Kytkinjouset ja levyt (kannattaa googlettaa korjausopas, missä lukee mitat koska kandee vaihtaa)

Eli periaatteessa kaikki kuluva uusiks vaan. Sen perusteella mitä on jo vaihdettu aikasemmin, ja nykysen kunnon mukaan voi jättää jotain tekemättä.
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 28.2.2010 7:09

Vetoakselin laakeri kannattaa vaihtaa, se saattaa mennä rikki.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 1.3.2010 15:07

Hei millä ootte paukuttanu ton magneetonpuolen petarin ja stefan irti? Ei oikeen löydy sopivankokosta hylsyä.. :s Pitäskö siihen sorvata ihan oma tanko tms? Metallipuolella kun oon niin äkkiäkös sellasen sorvisa pyöräyttäs.. :lol:
jhuupe
Pyörä:
Honda Cr125
Paikkakunta:
Tornio, Läbbi
Liittynyt:
3.1.2007 19:16

ViestiKirjoittanut jhuupe » 1.3.2010 16:07

Baw33 kirjoitti:Hei millä ootte paukuttanu ton magneetonpuolen petarin ja stefan irti? Ei oikeen löydy sopivankokosta hylsyä.. :s Pitäskö siihen sorvata ihan oma tanko tms? Metallipuolella kun oon niin äkkiäkös sellasen sorvisa pyöräyttäs.. :lol:

Samakait se o sorvata jos löytyy siihe sopivaa kampetta koulussa(ei palioo vaadi)
Mahotonta meininkiä!
AAntza
Pyörä:
Derbi, tunturi supersport, aprilia mx
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
7.4.2009 21:37

ViestiKirjoittanut AAntza » 1.3.2010 22:02

kysytäänpä nyt täältä kun ei mäxäle oikein muuta tekniikkä topikkiia ole.. niin eli siis jos pyörässä on muut kurit pois paitsi pakoputken kuri niin minkä kokoisella suuttimella kannattaa lähteä säätöjä hakemaan? ei siis ravea vaan laipan korotuspala.
Cliccer
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 2:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 1.3.2010 23:20

Myynnissä käyttämätön polini 154cc sylinteri sarja (sis. kaiken tarpeellisen]) rotax 123:Seen! Tarjoa.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 2.3.2010 1:13

Tilasikko vahingossa väärän pannun? :lol:
Eikös sitä sais palauttaa? :eek:
Cliccer
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 2:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 2.3.2010 20:44

Baw33 kirjoitti:Tilasikko vahingossa väärän pannun? :lol:
Eikös sitä sais palauttaa? :eek:

Ei toi saksa taitu oikeen ja voisin sen jollekin myydä parikymppiä halvemmalla, mitä siellä maksaa! joo, piti olla molempiin malleihin (122&123) sopiva mutta kävikin ilmi että sopii vain 123:seen.. toki sinne siis otin yhteyttä mutta oon jo viikonverran vastausta odotellut ja ei mitään ole kuulunut, kuluttaja-asiamies hoitaa kyllä 100% varmasti palauttamisen jos ei nyt ketään ole halukas ostamaan pyttyä. Tuote kuvauksen ensimmäinen lause on isolla kirjotettu ja siinä lukee suomeks käännettynä tuning sylinteri rotax 122 & 123 koneisiin.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.3.2010 1:29

Cliccer kirjoitti:
Baw33 kirjoitti:Tilasikko vahingossa väärän pannun? :lol:
Eikös sitä sais palauttaa? :eek:

Ei toi saksa taitu oikeen ja voisin sen jollekin myydä parikymppiä halvemmalla, mitä siellä maksaa! joo, piti olla molempiin malleihin (122&123) sopiva mutta kävikin ilmi että sopii vain 123:seen.. toki sinne siis otin yhteyttä mutta oon jo viikonverran vastausta odotellut ja ei mitään ole kuulunut, kuluttaja-asiamies hoitaa kyllä 100% varmasti palauttamisen jos ei nyt ketään ole halukas ostamaan pyttyä. Tuote kuvauksen ensimmäinen lause on isolla kirjotettu ja siinä lukee suomeks käännettynä tuning sylinteri rotax 122 & 123 koneisiin.


Mistä se sit ottaa kiinni, että ei mene ?
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 3.3.2010 2:22

Ymmärtääkseni niillä ei oo mitään muuta eroo kun pytyn kiinnitys? Eikös se oo sillä selvä ku poraa etu tai takapuolelle uudet reiät? Näin mää oon ymmärtäny. Korjatkaa vaan jos oon väärässä.. :roll:
Cliccer
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 2:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 3.3.2010 8:36

Johani kirjoitti:
Cliccer kirjoitti:
Baw33 kirjoitti:Tilasikko vahingossa väärän pannun? :lol:
Eikös sitä sais palauttaa? :eek:

Ei toi saksa taitu oikeen ja voisin sen jollekin myydä parikymppiä halvemmalla, mitä siellä maksaa! joo, piti olla molempiin malleihin (122&123) sopiva mutta kävikin ilmi että sopii vain 123:seen.. toki sinne siis otin yhteyttä mutta oon jo viikonverran vastausta odotellut ja ei mitään ole kuulunut, kuluttaja-asiamies hoitaa kyllä 100% varmasti palauttamisen jos ei nyt ketään ole halukas ostamaan pyttyä. Tuote kuvauksen ensimmäinen lause on isolla kirjotettu ja siinä lukee suomeks käännettynä tuning sylinteri rotax 122 & 123 koneisiin.


Mistä se sit ottaa kiinni, että ei mene ?

juu, ei onnistu tiedoksi vaan ja etu kiinnikkeet on ne jotka eivät osu kohdilleen ja ei todellakaan mene millään reikien porailulla.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.3.2010 11:05

polinissä on reijät tällaset ?
http://media.photobucket.com/image/rota ... 1203-1.jpg

Ja niiden kuuluis olla tällaset ?
http://img43.imageshack.us/img43/2876/2605071227.jpg

Väittäsin näiden perusteella että menee poraamalla.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 3.3.2010 13:30

Mototallista löyty myös tälläne: http://www.motot.net/talli/osat/id5765/
Tukee kyllä tota että pelkillä porauksilla.. :roll: