JollyZ kirjoitti:Mistä saa mitoon 35 mikunia? paljo hinta?.
Tarvike-Mikunia myy Nakkilan pyörä ja mopedi,hinta hieman yli saturaisen...
JollyZ kirjoitti:Mistä saa mitoon 35 mikunia? paljo hinta?.
Peltsii| kirjoitti:Mun silmään 66650E on ollu suuremmat kanavat kuin A0401 ja 73037.. Mitä tarkoitat markus viritetymmällä?
ojatalo kirjoitti:Peltsii| kirjoitti:Mun silmään 66650E on ollu suuremmat kanavat kuin A0401 ja 73037.. Mitä tarkoitat markus viritetymmällä?
Hei !
ainoa mitä 66650E #1 mallissa on isompaa kuin esim. 73037 #1,A0401 #1 on Booster kanavat. Loppu riippuu yksilökohtaisesti valun laadusta ja kasityön tarkkuudesta kanavien viimeistely linjastolla.
...
Kyllä 66650E #1 erittäin hyvä on, mielelläni omistan sellaisia. isot Boosterit on vain plussaa isoilla kaasareilla.
t.markus
Atech kirjoitti:ojatalo kirjoitti:Peltsii| kirjoitti:Mun silmään 66650E on ollu suuremmat kanavat kuin A0401 ja 73037.. Mitä tarkoitat markus viritetymmällä?
Hei !
ainoa mitä 66650E #1 mallissa on isompaa kuin esim. 73037 #1,A0401 #1 on Booster kanavat. Loppu riippuu yksilökohtaisesti valun laadusta ja kasityön tarkkuudesta kanavien viimeistely linjastolla.
...
Kyllä 66650E #1 erittäin hyvä on, mielelläni omistan sellaisia. isot Boosterit on vain plussaa isoilla kaasareilla.
t.markus
Kun mulla nyt on toi A0401, niin se eroaa 66650E:stä vaan noilla boost-huuhtelukanavilla? Sitähän vois melkeen viilata...
Aramid kirjoitti:Italialaisessa mototecinca lehdessä on ollut infoa cagivan sylinterin viilaamisesta. http://www.mitoclub.com/pdf/elaborazione.pdf. Kuvien laatu vaan on niin heikko, ettei mitoista saa mitään selvää. Ne on kyllä postattu johonkin mitoclubin foorumille.
Onko ojatalolla tai kenties jollakin muulla tietoa, minkälainen on samaisessa lehdessä esitelty pakoputki?
Peltsii| kirjoitti:Samaa näytti mun silmä jo kanavista! Ajossa sen sit huomas että ei helvetti mikä mopedi kun laittoi A0401 kiinni, ja huomashan sen huipuissaki, yli 10kmh lisää vauhtia toisella sylinterillä...