Kaasarit

Janne_
Pyörä:
Samurai 150cc
Paikkakunta:
Merikarvia
Liittynyt:
8.4.2005 13:50

ViestiKirjoittanut Janne_ » 8.5.2009 19:08

Rasvasieppo kirjoitti:Osaako joku sanoa, miksi ihmeessä Varaderon kaasuttimissa kiertää jäähdytysneste?

Että ei kaasari(t) jäädy pakkasella ;)
Suzuki PV '84 med Rabasa - projekti
Rasvasieppo
Pyörä:
Honda Varadero 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
18.6.2008 17:19

ViestiKirjoittanut Rasvasieppo » 8.5.2009 22:56

Jaajaa, sitä ajattelinkin vähän..
Vieläkö uskot satuihin?
eroakirkosta.fi
Pärrääjä_91
Liittynyt:
19.6.2006 16:26

ViestiKirjoittanut Pärrääjä_91 » 11.5.2009 19:49

Ostakaa joku Lorton 28 phbh. Toimiva ja hyväkuntoinen jos kiinnostaa käykää tsekkaas mun ilmotukset ja yv:tä saa laitaa.. Kiire!
pliplo
Liittynyt:
8.8.2008 0:26

ViestiKirjoittanut pliplo » 11.5.2009 21:18

jep mikähä mahto olla se syy et jää kiarrokset päälle vähäks aikaa ku muistelin nii joskus tosta luin et kaasarin säädöistä jotai mut en nyt muista et mikä se syy mahto olla....
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 11.5.2009 23:13

pliplo kirjoitti:jep mikähä mahto olla se syy et jää kiarrokset päälle vähäks aikaa ku muistelin nii joskus tosta luin et kaasarin säädöistä jotai mut en nyt muista et mikä se syy mahto olla....


liian pieni tyhjäkäyntisuutin, jos pahasti leijjuu nii voi olla et imukaulassa vuoto.
S.V.S
Pyörä:
Aprilia RS -07
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
20.4.2007 22:58

ViestiKirjoittanut S.V.S » 23.5.2009 17:13

pliplo kirjoitti:jep mikähä mahto olla se syy et jää kiarrokset päälle vähäks aikaa ku muistelin nii joskus tosta luin et kaasarin säädöistä jotai mut en nyt muista et mikä se syy mahto olla....

seosruuvii ku säädät rikkaamal ni helpottaa mut jos ei ni sit luultavasti imu vuoto ;)
Tåmm1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -06
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
18.7.2008 23:43

ViestiKirjoittanut Tåmm1 » 5.6.2009 0:48

Käykö Af1 34mm kaasarille tarkotettu imukaula mäxää ?
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 5.6.2009 19:43

Tåmm1 kirjoitti:Käykö Af1 34mm kaasarille tarkotettu imukaula mäxää ?


Ei taida kaasari mahtua, ku tossa ei oo sitä 28 asteen kulmaa.

Mutta omaan ongelmaan, eli Teki niin tai näin, niin booaa tyhjäkäynniltä ku avaa täyskaasulle, sekä jää leijumaan 3trpm kohalle. Ensin siellä oli 55 tk-suutin, nyt 65. Seosruuvin kääntely ei juuri vaikuta ja neula rikkaimmalla. Kellään ideoita missä ongelma? Aiemmin tänään ku kokeilin ei ko. ongelmaa ollu. Nyt äsken ku olin lähössä ajamaan, niin taashan se vittu jäi leijumaan. Hermothan tässä menee. :seko: Kaasarina Keihin PJ 36, jos sillä nyt on merkitystä.
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 5.6.2009 21:34

TDN kirjoitti:
Tåmm1 kirjoitti:Käykö Af1 34mm kaasarille tarkotettu imukaula mäxää ?


Ei taida kaasari mahtua, ku tossa ei oo sitä 28 asteen kulmaa.

Mutta omaan ongelmaan, eli Teki niin tai näin, niin booaa tyhjäkäynniltä ku avaa täyskaasulle, sekä jää leijumaan 3trpm kohalle. Ensin siellä oli 55 tk-suutin, nyt 65. Seosruuvin kääntely ei juuri vaikuta ja neula rikkaimmalla. Kellään ideoita missä ongelma? Aiemmin tänään ku kokeilin ei ko. ongelmaa ollu. Nyt äsken ku olin lähössä ajamaan, niin taashan se vittu jäi leijumaan. Hermothan tässä menee. :seko: Kaasarina Keihin PJ 36, jos sillä nyt on merkitystä.


kylmempi keli, isompi suutin ? putsarina avarrettu vakio ?
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 5.6.2009 22:08

kylmempi keli, isompi suutin ? putsarina avarrettu vakio ?[/quote]

Avarrettu vakio joo. Eli siis laitoin tänään ton 65 tk-suuttimen 60 tilalle, seosruuvi 1 ja 1/4 kierrosta auki. Kävin testilenkillä ja hyvin toimi, ei leijunu eikä booannu tyhjäkäynniltä kaasua avattaessa. Lähin muutama tunti myöhemmin ajamaan, niin johan sitä taas perkele leiju ja booas. Miten vitussa säädöt voi itestään muuttua, lämpötila oli asteelleen sama?
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 6.6.2009 1:51

roska tyhjäkäyntisuuttimessa ? mahollisuus pieni, mutta yks kuitenki ? suutinta vaihtaes päässy roskia.
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 7.6.2009 20:17

Johani kirjoitti:roska tyhjäkäyntisuuttimessa ? mahollisuus pieni, mutta yks kuitenki ? suutinta vaihtaes päässy roskia.


Eipä oo roskia, putsasin koko kaasarin perin pohjin. Pääsuuttimen suurentaminenkaan ei vaikuta, muutaku, että alkaa röpöttää täyskaasulla 6trpm kohalla. Ainoo mikä on tullu itellä mieleen on neula, se on nimittäin rikkaimmalla. Booausefekti nimittäin kasvaa mitä laihemmalle sen laittaa. Ilmeisesti pitäis ohuempaa neulaa koittaa, kellään tietoo mistä sais Keihiniin neuloja?
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
1.7.2008 21:10

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 9.6.2009 2:45

Mikähän pielessä kun näsärissä hetiku laittaa bensahanan päälle bensaa alkaa virrata kaasarin ilmanputsarin liitoskohdasta, ja kun bensahanan sulkee se vuoto loppuu heti. Tällähetkellä ilmanputsaria tuuraa pesusieni koska pipercrossi on mopossa kii mut missähän ois vika ja ei lähe myöskään käyntiin?
TNT tuning is a crime
Tåmm1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -06
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
18.7.2008 23:43

ViestiKirjoittanut Tåmm1 » 11.6.2009 1:44

Onko väliä aprilia mx:ään hankiessani kaasari onko se 34mm VHSB vai 34mm VHSB ld ? mikä ero ja kumpi käy mäxään. Kone on rotax 122
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 14.6.2009 18:47

On se nyt jumalauta, ku edelleen booaa tyhjäkäynniltä kaasua avatessa yli puolet. On ruuvailtu seosruuvia, kokeiltu tk-suuttimia 55, 58, 60 ja 65, pääsuuttimia 165, 168, 170, 172, 175 ja 180, neulan paikkaa vaihdettu, mut mikään ei tunnu kunnolla auttavan. Sama jos esim. 1-vaihteella kääntää kaasua yli puolet alle 3,5trpm kohalla, niin hyytyy ja lopulta sammuu, ryypyn kanssa kyllä jaksaa.

Rupee neuvot loppumaan kesken. Voisiko bensapinnalla olla jotain tekemistä asian kansssa?
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/