Koska xenonit tarvitsevat käynnistyessään enemmän virtaa kuin halogeenit (12V-järjestelmässä sytytysvaiheessa n. 10A, heti sytytyksen jälkeen kylmänä n. 7A. Normaalitoiminnassa n. 3,5A), voi joissakin autoissa olla liian huonolaatuiset johdot tai liian pieni sulake. Tällöin xenonit kannattaa asentaa releiden kanssa tai vaihtaa isompi sulake mikäli se riittää. Yhdelle xenonille sopiva sulake on 10-15A.
Tollasta löysin täältä http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... elit/sarja
10A sytytysvirta 12v verkossa on 10A x 12v = 120W itellä on 2 x 50w = 100w Halogenit tasasuuntaus + konkka yhdistelmällä omassa pyörässä ja pyörittää hyvin tyhjäkäynniltä asti kirkkaana ja menis hyvinki todennäkösesti xenonitki ilman akkua. tosin ei vakiot 125 sähköt vaan 200WR jossa oli huomattavasti järeemmän näköset laturin johdot.
Tollasta löysin täältä http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... elit/sarja
10A sytytysvirta 12v verkossa on 10A x 12v = 120W itellä on 2 x 50w = 100w Halogenit tasasuuntaus + konkka yhdistelmällä omassa pyörässä ja pyörittää hyvin tyhjäkäynniltä asti kirkkaana ja menis hyvinki todennäkösesti xenonitki ilman akkua. tosin ei vakiot 125 sähköt vaan 200WR jossa oli huomattavasti järeemmän näköset laturin johdot.