Nonii! Nytte ois sitten uusvanha ruisku kiinni tossa sepossa mutta ei se varoitusvalo halunnut vieläkään lakata vilkkumasta 5 pitkää ja 4 lyhyttä välkähdystä
Ihan hyvältä kone kyllä ainaski korvakuulolta kuullostaa eikä savuta tai haise rikkaalta/laihalta vaan ihan sopivalta. Öljyäkään ei syö (sen kyl varmaa huomais savutuksena jos palotilaan vuotais jostai venan välistä) eikä jäähdytysnestettäkään katoa mihinkään (kannentiivisteen välistä ei siis vuoda nesteitä sinne). Jäähdytysjärjestelmäkin tuntuu pelaavan kun syyläri lämpenee ihan normisti.
Jotain pientä määrää nestettä se kone kylläkin pärskyttää putkesta pihalle joka vaikuttais ihan vedeltä (oisko mahd. vaan tankkiin talven aikana kylmässä tallissa ollessaan saanu kondensiovettä sekaan?) mutta sekin on vähä hassuu ku sitä ei tule ollenskaan sieltä änkän isosta perärööristä (
) mutta vaan sieltä pienestä reijästä joka on ihan siinä änkän kiinnityskohan kohdilla. Se neste ei haise yhtään miltää ja haihtuu aikas äkkiä kun kattelee kun käyttää pyörää betonilaatan päällä.
Vastaa ihan normaalisti kaasuunkin ja tulppakin näytti ihan normilta kun otin sen irti ja tarkistin. Venojen välyksistä ei oikeen oo tietoo kun ei tolla mun rakotulkilla saanu sopivaa välystä aikasiks joten pitää lähipäivinä viedä tuohon paikalliseen huoltoon kattoo jos ne haluis mittailla ne välykset ja säätää kuntoon jos tarvetta ilmenee.
Btw. ongelma ilmeni nytten keväällä kun laitoin koneen takaisin kasaan kun sitä täytyi vähäsen purkaa että sai ton verkkosuodattimen putsailtua (12 tonnin huollot venat vielä kattomatta). Samalla huomasin että nokkaketju on aika löysällä (toi systeemi mikä kiristää sitä painaa aika paljon sitä ketjua mutkalle).
Homma vaan ottaa päähän kun pitäis saaha toi masiina varmaankin tämän kesän jälkeen myyntiin ja hommaa isompi honda tilalle.