KiM_91 kirjoitti:Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana kun dt:ssä hehkuu vaan pikkasen valot? _kaikki_ johdot läpikäyty, valopuolat(käämit) ja jännitteensäädin vaihdettu (huom. käyttettyyn) mutta voisko nuo valopuolat olla hajalla silti kun sieltä ei tuu melkeen mitään virtaa (magneeton takaa)?!!?!? Onko mitää konstia mitata ne valopuolat(käämit?) mitkä on magneeton takana että jos ne on kunnossa tai ei??!!
saku89 kirjoitti:KiM_91 kirjoitti:Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana kun dt:ssä hehkuu vaan pikkasen valot? _kaikki_ johdot läpikäyty, valopuolat(käämit) ja jännitteensäädin vaihdettu (huom. käyttettyyn) mutta voisko nuo valopuolat olla hajalla silti kun sieltä ei tuu melkeen mitään virtaa (magneeton takaa)?!!?!? Onko mitää konstia mitata ne valopuolat(käämit?) mitkä on magneeton takana että jos ne on kunnossa tai ei??!!
Maadoitukset kunnossa? Akunkengät myös
proffa kirjoitti:Kattelin tossa aken sivuja ja huomasin yhden seikan. Missään ei puhuta että takavalo etuvalo tai rekisteri kilven valon tulisi olla E hyväksyttyjä. Lukee vaan että tulee olla vähintään yhtä hyvät kun vakiot. (tai näin mä tulkitsin ) tarkoittaako se siis että esim takavalon voi tehdä itse ledeista??
WPWW kirjoitti:proffa kirjoitti:Kattelin tossa aken sivuja ja huomasin yhden seikan. Missään ei puhuta että takavalo etuvalo tai rekisteri kilven valon tulisi olla E hyväksyttyjä. Lukee vaan että tulee olla vähintään yhtä hyvät kun vakiot. (tai näin mä tulkitsin ) tarkoittaako se siis että esim takavalon voi tehdä itse ledeista??
Tarvii olla hyväksytyt.
-Räxä- kirjoitti:Juu elikkäs dt ei lähde käymään. Tulppa on kuiva vaikka kuinka polkee mutta kun laittaa ruiskullisen bensaa männän päälle niin hörähtää käymään jo 1/2 polkaisulla.(tulppavaihdettu,kipinä on hyvä),(lRyyppy/ muu kaasari-vika???) Pyörä on vm.2001
saku89 kirjoitti:-Räxä- kirjoitti:Juu elikkäs dt ei lähde käymään. Tulppa on kuiva vaikka kuinka polkee mutta kun laittaa ruiskullisen bensaa männän päälle niin hörähtää käymään jo 1/2 polkaisulla.(tulppavaihdettu,kipinä on hyvä),(lRyyppy/ muu kaasari-vika???) Pyörä on vm.2001
Miksi tämä on sähkövioissa? Vika on selvästi polttoainepuolella jos kerran käy kun laittaa pensaa suoraan sylinteriin.
S.V.S kirjoitti:WPWW kirjoitti:proffa kirjoitti:Kattelin tossa aken sivuja ja huomasin yhden seikan. Missään ei puhuta että takavalo etuvalo tai rekisteri kilven valon tulisi olla E hyväksyttyjä. Lukee vaan että tulee olla vähintään yhtä hyvät kun vakiot. (tai näin mä tulkitsin ) tarkoittaako se siis että esim takavalon voi tehdä itse ledeista??
Tarvii olla hyväksytyt.
Paskat se ketään kiinostaa mitkä niis o, kuha jonkunäköset valot o ni se riittää.