Yamaha TZR viritys/tekniikka

Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 13.6.2008 2:52

Jani//92 kirjoitti:kaveri väittää että jos ottaa sen termarin pois nii vaikuttaa muka niin paljon ettei kone lämpiä koskaan... :D saako sen irti siitä ku ottaa sen letkun irti vai pitääkö käyttää kansikin irti?


Sellainen kone joka ei lämpiä koskaan...? :D
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 13.6.2008 2:58

N1tr0 kirjoitti:Tietääkös kukaan tarkkaa määrää mitä TZR:n mottiin laitetaan öljyjä?

E: Eipä enää mitään, sehän pitää vaan öljysilmästä katsoa oikein.


8 dl
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25

ViestiKirjoittanut salde » 13.6.2008 9:37

eiks siin koneen kyles lue et menis 7 desii
satan
Paikkakunta:
vaasa
Liittynyt:
24.11.2005 20:55

ViestiKirjoittanut satan » 13.6.2008 9:44

Dayttoona kirjoitti:Kylmäleikkaantuminen??

niin ku ajat lujaa niin viima jäädyttää syylärissä olevaa vettä ja kun vesi kiertää koko ajan, sylinteri kylmenee liikaa ja supistuu, mutta mäntä on vielä kuumempi laajentunut = liian timmi mäntä pyttyyn ja kling!
alkoholi on kaikkeen syy ja vastaus
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 13.6.2008 10:20

Aijaa, enpä ole koskaan kuullut noin käyvän mut kaippa se sit niin vaan on :S
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 13.6.2008 14:02

salde kirjoitti:eiks siin koneen kyles lue et menis 7 desii


750cc itseasiassa :D. Täysin uudelleenkasattuna koneeseen menee tosiaan 800cc, mikä varmaan sitten tarkoittaa tuota 8dl:ää.
Sambuz
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.3.2007 20:22

ViestiKirjoittanut Sambuz » 14.6.2008 15:22

Minkä koon männän tarviin kun pytty on kokoa 57,15 ja onko proxin männät hyviä?
Ajokausi aloitettu 9.4.2008.
WILU
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
6.9.2006 16:16

ViestiKirjoittanut WILU » 16.6.2008 12:00

no 57,15
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=47261
Heikki`
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
20.6.2006 17:39

ViestiKirjoittanut Heikki` » 16.6.2008 13:40

Jani//92 kirjoitti:mopoista on mg puolelta kokemusta mutten tiiä tessusta ku ei oo tarvinu purkaa :D ota mg pyörä irti ja siinä kun on ne sytkät nii ne on sellasessa metallilevyssä kiinni nii se metallilevy on lohkossa kiinni parilla tai 3 pultilla nii löysää niitä pultteja ja säädä. ku säätää myötäpäivään nii menee ennakkoon. kasvattaa hieman tehoja mutta pelaa rantummin. säädä vastapäivään nii sytytys myöhenee nii luulis toimivan. ei se teho kyllä paljoa muutu mutta kannattaa kokeilla :D


Hmm, joko tässä ollaan hieman vielä rapulaisena että jokane ratas ei ihan päässä pyöri tai sitten en vain tajua.

Eli vissiin tätä "aluslevyä" pitäis jotenki liikutella? Mistä ja miten ihmeessa, tutkin sitä hieman aikaa niin se on vain 2 ruuvilla kiinni eikä sitä pahemmin säädellä mihinkään suuntaan.
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25

ViestiKirjoittanut salde » 16.6.2008 14:59

N1tr0 kirjoitti:
salde kirjoitti:eiks siin koneen kyles lue et menis 7 desii


750cc itseasiassa :D. Täysin uudelleenkasattuna koneeseen menee tosiaan 800cc, mikä varmaan sitten tarkoittaa tuota 8dl:ää.


eli jos öljyt vaihtaa nii sinne pitäis laittaa 750cc
vai?
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25

ViestiKirjoittanut salde » 16.6.2008 15:20

ainiin onko kellään ikinä kuulunut semmosta siritystä kun painaa kytkintä?
auttaako levyjen vaihto vai missä vika on?
N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 16.6.2008 17:18

salde kirjoitti:
N1tr0 kirjoitti:
salde kirjoitti:eiks siin koneen kyles lue et menis 7 desii


750cc itseasiassa :D. Täysin uudelleenkasattuna koneeseen menee tosiaan 800cc, mikä varmaan sitten tarkoittaa tuota 8dl:ää.


eli jos öljyt vaihtaa nii sinne pitäis laittaa 750cc
vai?


Juuri näin.
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25

ViestiKirjoittanut salde » 16.6.2008 18:52

N1tr0 kirjoitti:
salde kirjoitti:
N1tr0 kirjoitti:
salde kirjoitti:eiks siin koneen kyles lue et menis 7 desii


750cc itseasiassa :D. Täysin uudelleenkasattuna koneeseen menee tosiaan 800cc, mikä varmaan sitten tarkoittaa tuota 8dl:ää.


eli jos öljyt vaihtaa nii sinne pitäis laittaa 750cc
vai?


Juuri näin.


taas olen hieman viisaampi
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25
virta ongelma

ViestiKirjoittanut salde » 16.6.2008 19:18

missä vika kun valot on tosi himmeet ja välil ne kirkastuu vähä kierrosten mukaan ja kun painaa jarrua nii kirkastuu vähä enemmän..
virrat menee päälle vasta kun on käynnissä
ja akku on uusi ja kunnossa koska muutenhan ainakaan vilkut ja vissii valotkaan ei pelais olleenkaan...
onks tos olemas jonkunlainen jännitteensäädin tai valopuola???
kertokaa joku kuka on ropaillu noit tzr:än sähköi et missä mättää???????????????
hänskä
Paikkakunta:
suolahti
Liittynyt:
3.1.2008 11:52

ViestiKirjoittanut hänskä » 16.6.2008 21:03

salde kirjoitti:ainiin onko kellään ikinä kuulunut semmosta siritystä kun painaa kytkintä?
auttaako levyjen vaihto vai missä vika on?
kytkimen paine laakeri on paskana eli kun painaa kytkimen niin alkaa se sirinä ?? jos niin niin sillon se paine laakeri on mennyt ...