Tulipa itse kokeiltua motonetin syylärinpaikkausainetta näsäriin, oli vähän odotukset matalalla mutta kyllä se ainakin toistaiseksi on pitänyt, toisaalta reikäkin oli aika pieni mutta pääasia että nesteet pysyy sisässä!
Pasikiainen kirjoitti:Ei ne hyvät ole, mutta ei ne ihan paskatkaan ole.
Nikooooh kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Ei ne hyvät ole, mutta ei ne ihan paskatkaan ole.
No vaikuttaako noi jo 20-30km/h huippunopeuteen + että piikki katoaa melkein kokonaan?
The-Trooper kirjoitti:Nikooooh kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Ei ne hyvät ole, mutta ei ne ihan paskatkaan ole.
No vaikuttaako noi jo 20-30km/h huippunopeuteen + että piikki katoaa melkein kokonaan?
Piikki katoaa, jos pakoaukonsäädin ei aukea ja silloin huippunopeus/kiihtyvyys ei laskee myös. Voiko akseli olla poikki, niinkuin minulle kävi?
Ja onko minkävärinen tulppa? Voiko olla, että kampiakselin stefat olisivat menneet, ja vetää seokset laihalle?
Nikooooh kirjoitti:The-Trooper kirjoitti:Nikooooh kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Ei ne hyvät ole, mutta ei ne ihan paskatkaan ole.
No vaikuttaako noi jo 20-30km/h huippunopeuteen + että piikki katoaa melkein kokonaan?
Piikki katoaa, jos pakoaukonsäädin ei aukea ja silloin huippunopeus/kiihtyvyys ei laskee myös. Voiko akseli olla poikki, niinkuin minulle kävi?
Ja onko minkävärinen tulppa? Voiko olla, että kampiakselin stefat olisivat menneet, ja vetää seokset laihalle?
Kiertää liikkeellä 11500 asti eli kyllä tuo pakoaukonsäädin aukeaa kokonaan. Tehot vaan tuntuu häviävän niillä kohdin jolloin piikki ennen alkoi, kierrokset nousee hyvin mutta nopeutta ei tule vittuakaan. Tulppa oli mukavan maitokahvin näköinen, vai minkä värinen se on silloin kun tuo stefa on hajalla?
The-Trooper kirjoitti:Nikooooh kirjoitti:The-Trooper kirjoitti:Nikooooh kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Ei ne hyvät ole, mutta ei ne ihan paskatkaan ole.
No vaikuttaako noi jo 20-30km/h huippunopeuteen + että piikki katoaa melkein kokonaan?
Piikki katoaa, jos pakoaukonsäädin ei aukea ja silloin huippunopeus/kiihtyvyys ei laskee myös. Voiko akseli olla poikki, niinkuin minulle kävi?
Ja onko minkävärinen tulppa? Voiko olla, että kampiakselin stefat olisivat menneet, ja vetää seokset laihalle?
Kiertää liikkeellä 11500 asti eli kyllä tuo pakoaukonsäädin aukeaa kokonaan. Tehot vaan tuntuu häviävän niillä kohdin jolloin piikki ennen alkoi, kierrokset nousee hyvin mutta nopeutta ei tule vittuakaan. Tulppa oli mukavan maitokahvin näköinen, vai minkä värinen se on silloin kun tuo stefa on hajalla?
Varmaan vaihdan kohta männän ja samalla otan käpälät irti ja putsaan kaiken.
Ei aukea kunnolla, se paikalla ollessaan kiertää kyllä. Mutta tehot häviää, jos ei pakoaukonsäädin aukea kunnolla. Tulppa tulee olla maitokahvi, koska silloin ei stefat ole rikki. Katsoppas, onko se akseli/kiinnitys kunnossa. Ja kokeile pihdeillä. Aukeaako se, että ei ole karstoittunut kiinni. :d
L_rppa kirjoitti:Saattaa olla kanssa boorit kulunut, niin akseli kiertää tyhjää. Itellä oli näin, ja lopulta repesi kokonaan toinen käpälä ja murut sylinteriin