edellistä viestiä ei tarvitse lainata
Kerrohan mitkä suuttimet on sisällä (ps ja tk). Niistä voipi alkaa sitten pohtimaan paremmin. Neulan säätösi (ylin)= kaikkein laihin asento. Kesälläkö toimi hyvin ja kylmien kelien saapuessa ei enään niin hyvin? 2t vehkeet tulisi aina säätää eri lämpötiloille, jotta toiminta olisi optimia.
Oikeilla säädöillä tulpan väri olisi maitokahvin ruskea. Internet on pulloillaan taulukoita, joihin voipi omaa tulppaansa verrata ja saada os. viittaa tilanteesta.
Tulpan kastelu ei muuta tulpan väriä, joka kertyy palotapahtumasta.
Vähän kuulostaisi, että kaasuttimen säädöt ovat väärät. Pyöräsi on ilmeisesti TT? Mitä muuta tekniikkaa? Kaasutin on muuten dellorton 28 vhst, ei 29. Ja seosruuvia ulospäin kiertämällä juurikin laihempi seos. Yleis-/ perusasento on 1.5 kierrosta auki kiinni asennosta. Tyhjäkäyntiruuvin oikea asento onkin enemmän pyörä ja kaasutin kohtaista+ makuasia millä kierroksilla tahtoo käyvän tyhjää
Läppien tsekkaus on alle tunnin homma, joten kyllä sekin juu kannattaa tehdä ihan vaikka varmuuden vuoksi. Samalla kun kaasarikin on irti niin on helppo tsekata suuttimet+ puhdistaa kaasutin. Se toimenpide on aina vain hyväksi.
Husset tietäen en kuitenkaan sulkisi pois sähköisen vian mahdollisuutta ..
Kerrohan mitkä suuttimet on sisällä (ps ja tk). Niistä voipi alkaa sitten pohtimaan paremmin. Neulan säätösi (ylin)= kaikkein laihin asento. Kesälläkö toimi hyvin ja kylmien kelien saapuessa ei enään niin hyvin? 2t vehkeet tulisi aina säätää eri lämpötiloille, jotta toiminta olisi optimia.
Oikeilla säädöillä tulpan väri olisi maitokahvin ruskea. Internet on pulloillaan taulukoita, joihin voipi omaa tulppaansa verrata ja saada os. viittaa tilanteesta.
Tulpan kastelu ei muuta tulpan väriä, joka kertyy palotapahtumasta.
Vähän kuulostaisi, että kaasuttimen säädöt ovat väärät. Pyöräsi on ilmeisesti TT? Mitä muuta tekniikkaa? Kaasutin on muuten dellorton 28 vhst, ei 29. Ja seosruuvia ulospäin kiertämällä juurikin laihempi seos. Yleis-/ perusasento on 1.5 kierrosta auki kiinni asennosta. Tyhjäkäyntiruuvin oikea asento onkin enemmän pyörä ja kaasutin kohtaista+ makuasia millä kierroksilla tahtoo käyvän tyhjää
Läppien tsekkaus on alle tunnin homma, joten kyllä sekin juu kannattaa tehdä ihan vaikka varmuuden vuoksi. Samalla kun kaasarikin on irti niin on helppo tsekata suuttimet+ puhdistaa kaasutin. Se toimenpide on aina vain hyväksi.
Husset tietäen en kuitenkaan sulkisi pois sähköisen vian mahdollisuutta ..