nassse kirjoitti:sen kyllä itekki oon ymmärtäny et neula ja pääsuutin ei vaikuta tyhjäkäyntiin.. ei se itsestään rupee kierroksia vain jos laittaa ryypynpäälle ja sitäkin kun kone on kylmänä ei lämpimänä enää niin pahasti. ei kyllä pitäisi ilmavutoja ainakaa t-voitelu nipasta ku tuorevoitelu on käytössä. voisko olla siintä et seosruuvi on liian laihalla eli liikaa auki ,vaikokeilla vielä isompaa tyhjistä?
Kaikkiha ne tekee nii et jos lyöt ryypyn päälle, ni kierrokset nousee, ku se syöttää sit bensaa enemmän. Ethän sä ryyppy pääl kuitenkaa aja? Tai jos ajat, ni sit sul on luultavimmin ainaki imuvuoto tai muuten säädöt vituillaa.
Säätöruuvist en osaa sanoa, ku sen et mulle on opetettu siit semmoi perstuntuma, et ku kone käy lämpimänä, ilman ryyppyä tasasel tyhjäkäynnil, ni säätöruuvia (ei siis sitä tyhjäkäynnin säätöä vaan sit toista, en muista näit nimiä tarkasti, sori siit:D) kiinni päin, kunnes sammuu. Sitte 1,5/2 kierrost auki ja sen pitäis olla tikis.
Kertokaa sitte viisaammat mulleki onks toi pätevä?
Nimittäi mun kaasaris säätöruuvin voi vetää iha huolel kii, ni ei sammu silti.
Mut siel taitaa olla muutaki failua, ku pätkii ja röpöttää jos pitää väännättää, kierrokset on n.4t/min tai ku kierrokset ylittää 6t/min. Et onkos siel paskaa ja/tai vettä? Vai onko neula liian alhaal, vai onko suuttimet sit vedetty vituiks?
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia!
http://www.motot.net/talli/osat/id5302/