Ainakin kiinnitysreiät ovat samoissa kohdissa jarrulevyssä, ulkomittasta en ole varma mutta uskoisin että samankokoiset ovat.
Nikooooh kirjoitti:Tuli nyt sit jostain kumman syystä tilattua Malossin sylinterisarja ja vähän tässä haeskelen pääsuuttimen kokoa mistä aloittaa kaasarin säätäminen. Kaasari tulee olemaan toistaiseksi vakio, eli joku suuntaa antava luku? Mukana tulee 125 kokoinen suutin, mutta kuulostaa niin pirun pieneltä, että voiko muka olla mahdollista?
Osaisiko joku myös sanoa, mistä olisi mahdollista saada 34mm kaasarille imukaula? Ja oikeastaan mistä koko kaasari edes?
Jos jollain tarvetta vakiosylinterille joka on juuri hoonautettu ja männälle jolla ajettu 140km niin voi ottaa yhteyttä, eiköhän tuo järkevästä hinnasta lähtisi nurkasta lojumasta
Megadeth kirjoitti:Heheeei, mikäs tossa luuskassa nyt on ku huomasin eilen että kun antaa kaasua, niin veti normaalisti, kunnes veto loppu ja alko menemään melkein ku tyhjäkäyntihuudatukseks...? Sen jälkeen toimi normisti mutta ei tää normaalisti oo kulkenu enää pitkään aikaan huiput 120km/h ja jää varmaan mankelillekki valoissa.. eli siis tuntuu että täyskiihytyksessä viimeset 4t kierrosta menee harakoille, männällä 12tkm ajettu.. mutta eihän sekään voi huipuista 30km/h pois ottaa? :F
Nikooooh kirjoitti:Megadeth kirjoitti:Heheeei, mikäs tossa luuskassa nyt on ku huomasin eilen että kun antaa kaasua, niin veti normaalisti, kunnes veto loppu ja alko menemään melkein ku tyhjäkäyntihuudatukseks...? Sen jälkeen toimi normisti mutta ei tää normaalisti oo kulkenu enää pitkään aikaan huiput 120km/h ja jää varmaan mankelillekki valoissa.. eli siis tuntuu että täyskiihytyksessä viimeset 4t kierrosta menee harakoille, männällä 12tkm ajettu.. mutta eihän sekään voi huipuista 30km/h pois ottaa? :F
Pakoaukonsäädin. Saman kanssa iteki tapellut tässä nyt jonkin aikaa. Kato että on oikein säädöissä tai että käpälät pääsee liikkumaan tai ettei akselista/käpälistä ole boorit kuluneet jolloin ne menee miten sattuu. Kuuluuko kolinaa kun ajat isommilla kierroksilla? Jos kyllä niin silloin on todennäköisesti boorit jostain kulunut tai vaijeri irronnut/mennyt poikki. Että tosiaan tutkiskele sitä nyt ensin.
Megadeth kirjoitti:Noniin, lähdin eilen iloisesti matkaamaan uljaalla ratsullani, kunnes yht'äkkiä aloin ihmettelemään, että jopas vetää hyvin yläkierroksilla (en ole siis vielä pa-säätimeen koskenu) ja sitten huonoksi onnekseni kaatosateessa tajusin että sehän vetää vähän liiankin hyvin myös vapaalla ja kytkimen ollessa pohjassa.. Eli kun antaa kaasua niin nostaa ylimääräiset 2-4k kierroksia vaikka kaasun päästää heti pois, lopulta kun antaa enemmän kierroksia niin viisari alkaa heilua punarajalla.. Ei innostanut jatkaa ajelua vaan soitin kyydin ja vietiin talliin pakun perässä. Vika? Pa-säädin, imuvuoto, kone totaalisen paskana vai onko Honda tehty sokerista? Taustaa: Tankkasin juuri ennen lähtöä, heitin sekaan 2t öljyä 2,5% seoksella(niin kuin aina), satoi vettä, paljon, ja rakeita, olin unohtanut bensahanan kiinni ja mopo sammu jossain välissä mutta huitaisin vapaalle ja bensahana auki ja lets go meininki jatku, niin pitkään kunnes tää perkele rupes omaa elämäänsä elämään. Apuja, kiitos