Hepex kirjoitti:Suzuki DR probleema. Lähtee lämpimänä huonosti käyntiin ja jättää kierroksia vähän päälle. Pitkän ajon jälkeen pysy tyhjäkäynnillä, muuten ei. No ongelmana varmaankin kaasarin säädöt mutta millä tuota Mikunia on tarkotus säätää kun ei näy ruuveja, ainoastaan tyhjäkäyntiruuvi.
jalkapyörä kirjoitti:pegorino kirjoitti:Mulla on pieni probleema mun WR:n kans. Siin on 182cc atheenan kitti, 13-52 välit mut toimii kuitenkin aikalailla samanlailla ku vakio WR, ruiskun säätöjen pitäisi olla kunnossa, luin aikasemmista että kantta pitäsi koneistaa? vaikuttaako kannen koneistus radikaalisti tehoihin? Huippuja ei ole ku Hikiset 100km/h.Oisko mahollista et siihen on laitettu jonkilainen rajotin uuden pytyn vaihdossa sisäänajoa ajatellen?vinkkejä mikä voi olla vikana otetaan vastaan. kiitos jo etukäteen.
Sul kusee joku, itel malossin 180cc ja menee oikeet nopeut 115km/H tasasel 90kg kuskin alla
Gogge kirjoitti:Sattuuko sylinterin aukot mitenkä sinne lohkoihin? Jos on porrasta tmv niin dremeliä sinne niin loppuu turhat pyörteilyt!
pegorino kirjoitti:jalkapyörä kirjoitti:pegorino kirjoitti:Mulla on pieni probleema mun WR:n kans. Siin on 182cc atheenan kitti, 13-52 välit mut toimii kuitenkin aikalailla samanlailla ku vakio WR, ruiskun säätöjen pitäisi olla kunnossa, luin aikasemmista että kantta pitäsi koneistaa? vaikuttaako kannen koneistus radikaalisti tehoihin? Huippuja ei ole ku Hikiset 100km/h.Oisko mahollista et siihen on laitettu jonkilainen rajotin uuden pytyn vaihdossa sisäänajoa ajatellen?vinkkejä mikä voi olla vikana otetaan vastaan. kiitos jo etukäteen.
Sul kusee joku, itel malossin 180cc ja menee oikeet nopeut 115km/H tasasel 90kg kuskin alla
Jaajaa, tehtiinkö sun pyörään muita muutoksia ku sylinteri kitti ja ruiskun säätö? Koska ei millään kulje yli satasta, 105/kmh menee justiina isoon alamäkeen hirveellä myötätuulella ja perkeleen moisella kotiin ikävällä!