Turbo nelariin

Carlos_Santana
Paikkakunta:
Loppi
Liittynyt:
25.4.2005 18:41

ViestiKirjoittanut Carlos_Santana » 11.2.2007 15:11

Veit jalat suusta Tume :D
Elikkäs tuolta löytyy uusimmat kuvat http://smg.photobucket.com/albums/v312/ ... inicrossi/
taikka galleriasta muutama.
kahta en vaihda: ykköseltä vitoselle ja vauhdista pakille!!
Fasupala
Liittynyt:
7.12.2004 19:41

ViestiKirjoittanut Fasupala » 11.2.2007 15:23

On pojalla asenne kohdallaan! Eihän sitä edes opi jos ei mitään koskaan tee. Tämän itse todennut monesti. Täys kymppi asenteesta/ideasta ja vähintään 8½ toteutuksesta.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 11.2.2007 16:10

Tsipan rojekti meni täsmälleen samaa rataa kuin meillä sillon aikanaan mankin kanssa. Lopputulos o sama :D Ja asennekin on sama, eli viritetään kun se o kivaa.

Itekään en oo autoo jaksanu penkittää. Miks se pitäs ees penkittää kun laiton se o kumminki, ei sitä konttoril voi näyttää. Mutta kyllä sen kaikki huomaa että sille jotain on tehty. Pääasia on että on kivaa ja tulee kokeiltua kaikkea.

Tietty nykyaikana ei tarvi kokeilla kaikkea kun aina on internet ja siellä joku tyyppi joka voi sanoa suoralta kädeltä toimiiko idea vai ei. Toista se oli ennen, kun turbon metsästämiseen meni jo yli vuosi.

ja tosiaan läpivedolla päästään eroon kaikenmailman turhista antureista ja moottorinohjailuista. Tilaa postiennakolla se HondaCX500 turbo :D 300¤+rahti, varmaa pelaa paremmi ku o tarkotettu pienille koneille.
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 11.2.2007 16:31

Sergey kirjoitti:Tilaa postiennakolla se HondaCX500 turbo :D 300¤+rahti, varmaa pelaa paremmi ku o tarkotettu pienille koneille.


CX:än ahdin on liian iso. Taisi olla 2", eli n.50mm siipikoko. Pienempiäkin ahtimia on saatavilla, esim. vakioautojen ahtimet (jopa alle 30mm siipikoot mahdollisia).
Dank memes melt steel beams.
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 11.2.2007 17:02

...
Viimeksi muokannut Miuge päivämäärä 19.2.2009 18:45, muokattu yhteensä 1 kerran
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 11.2.2007 17:34

Niin eikös se ole niin että viritystyö on onnistunut jos moottorin teho ei oo laskenu yli 10%.:roll:
Näin se menee.
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 11.2.2007 22:50

´ kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php?photo=157007
Tuota ahdinta suositeltiin 150-300cc moottoripyöriin eräällä nettisivulla. Tolla voi sitten jopa saadakin kunnon ahtopaineet ja pienemmän viiveen.

Tuo ahdin on nyt imukaulaa vaille kiinni mulla.
Saas nähdä kuinka pelittää.
Itse lähdin tuohon turbotukseen ihan silkasta mielenkiinnosta ja kokeilunhalusta. Koska siitä on väännetty niin paljon foorumeilla että tartteehan sen jonkun todistaa että toimiiko se vai ei.
Päätin sitten itte ostaa ahtimen ja kokeilla.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 11.2.2007 22:59

Redline kirjoitti:
´ kirjoitti:Tuo ahdin on nyt imukaulaa vaille kiinni mulla.
Saas nähdä kuinka pelittää.
Itse lähdin tuohon turbotukseen ihan silkasta mielenkiinnosta ja kokeilunhalusta. Koska siitä on väännetty niin paljon foorumeilla että tartteehan sen jonkun todistaa että toimiiko se vai ei.
Päätin sitten itte ostaa ahtimen ja kokeilla.


Mistä muuten ostit tuon ahtimen, ja saisko jonkunnäköistä hinta-arviota?
Dank memes melt steel beams.
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 11.2.2007 23:27

www.nettivaraosa.com
Hinta-arvio koko paketille, noin 400e
Ahdin ja ahtopaine mittari.
Muut tarvittavat löyty hallista taikka tein itse.
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 12.2.2007 22:51

Juu. Kyllä lähti käymään ja pelas hyvin koneen puolesta että anto tyhjäkäynnilläkin jo 0.07-o.15 baria ahtoa.
Mutta sitten kun turbo sai öljyä niin alko kova savutus.
Tarttee huomenna koittaa laittaa paremmin noita putkia tohon.
Mutta se ainakin toimi.
VooDoo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.5.2002 21:53

ViestiKirjoittanut VooDoo » 12.2.2007 23:51

ettei vaa olis väljä se sun ahtimes? :)
Höpöhöpö.
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 12.2.2007 23:57

eip ole. Tarttee koittaa kaikenmoisia kikkoja viä.
Obie
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
25.6.2005 19:45

ViestiKirjoittanut Obie » 13.2.2007 0:18

Tää topicci on keikkunu tässä ylhäällä kuukaus tolkulla mutta en ole ikinä vaivautunu lukemaan. En olis uskonu et jätkät oikeesti toteuttaa tota turboa mutta olin väärässä. Pakko vähän antaa tunnustusta pojille, itse en tuollaista osaisi.
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 13.2.2007 11:15

...
Viimeksi muokannut Miuge päivämäärä 19.2.2009 18:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 13.2.2007 12:43

Kyllä siinä ekaks pitäs vähän tietää turbon toimintaperiaatekin, ennenku semmosta alkais laittaa. :P
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)