Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Tures kirjoitti:Ostin tuossa käytettynä Raven ja kaiken piti olla kaikinpuolin kunnossa ja siltä ulkosinpuolin näyttikin, tuossa sain sitten asennuksen päätökseen ja raven säätöihin sekä pyörän käyntiin mutta kun pyörää kierrätti ei solenoidissa tapahtunut mitään liikettä ja sen verran kerkesin kokeilla että liittimeen tulee virta kyllä, onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Vai onko vain solenoidi sitten hajalla?
liinA kirjoitti:Joo on kunnossa. Rahaa ei oo vasta sitte ku kesän jälkeen :p
Ei toimi yhtään millään 140 suuttimella isoilla kierroksilla kun ei ota ees piikkiä ku röpää nii paljon..
liinA kirjoitti:Ostettiin tossa viime vuonna tollane uudemmanmalline hm eli sama tekniikka kun uudemmissa euro3 räsissä. Laitettiin tt:ks (tyhjä putki, rave2 ja 10 tulppa) eikä huollossa osanneet sanoa melkein mitään säätämisestä. Ehdottivat vain 130-140 suutinta. Tehtiin työtä käskettyä ja nyt on ollut 120-140 suutinta kiinni, neula suunnilleen keskimmäisessä lovessa. Pienemmällä suuttimella toimii jotenkuten, 140 suuttimella röpää ja pätkii nii helvetisti että ajaminen melkein mahdotonta.
Luin sitten tuolta rs:n virityspuolelta että suuttimen pitäisi lähennellä enemmänki kokoa 200. Osaako kukaan auttaa, että mitä tuolle voisi tehdä, johtuuko se röpääminen ja pätkiminen liian pienestä suuttimesta? Tuntuu vaan siltä että saa liikaa kakkua..? Kun taas esim 120 suuttimella kulkee jotenkuten mutta röpeltää vähän ja välillä saattaa ihan isoilla kierroksilla pätkiä. Apuja, että saataisiin täksi ajokaudeksi pyörä hyvään ajokuntoon!